۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

اعتراف رسانه صهیونیست به ناتوانی مقابل پهپادهای حماس

سایت عبری زبان "اسرائیل دیفنس" نوشت که جنبش حماس طی چند ماه گذشته میلادی بارها ارتش اسرائیل را در زمینه مقابله با پهپادها در منطقه مرزی نوار غزه محک زده و به ناتوانی این ارتش در مقابله با این پهپادها پی برده است.
کد خبر : ۳۴۳۲۹۹
صراط:   ارتش اسرائیل از مقابله با پهپادهای حماس ناتوان است سایت عبری زبان "اسرائیل دیفنس" نوشت که جنبش حماس طی چند ماه گذشته میلادی بارها ارتش اسرائیل را در زمینه مقابله با پهپادها در منطقه مرزی نوار غزه محک زده و به ناتوانی این ارتش در مقابله با این پهپادها پی برده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وبسایت "اسرائیل دیفنس" در ادامه نوشت که گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در ماه گذشته موفق شد با ارسال پهپادهایی از یکی از دهکده‌های تعاونی صهیونیستی (کیبوتس) واقع در مجاورت نوار غزه عکسبرداری کند. 

این منبع هشدار داد که اگر ارتش اسرائیل نتواند این پهپادها را رصد و شناسایی کند در آن صورت ساکنان این دهکده‌ها هرگز احساس امنیت و آرامش نخواهند کرد. اسرائیل دیفنس تاکید کرد که نیروهای قسام موفق شدند در ماه سپتامبر گذشته یک پهپاد را در منطقه مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ به پرواز درآوردند.

این پهپاد پس از پرواز در منطقه مذکور به سلامت به داخل آشیانه خود در نوار غزه بازگشت، بی‌آنکه ارتش اسرائیل بتواند آن را رصد و شناسایی کند.