۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

رئیس جمهور تاجیکستان پسرش را شهردار پایتخت کرد

به دستور رئیس جمهور تاجیکستان «رستم امامعلی» به عنوان شهردار شهر «دوشنبه» منصوب شد.
کد خبر : ۳۴۳۵۰۳
صراط: به دستور رئیس جمهور تاجیکستان «رستم امامعلی» به عنوان شهردار شهر «دوشنبه» منصوب شد.

به گزارش فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان امروز در حکمی «محمدسعید عبیدالله اف» شهردار دوشنبه را از این سمت برکنار و به جای وی «رستم امامعلی» پسر خود را که قبلا ریاست کمیته فساد این کشور را بر عهده داشت به سمت شهردار دوشنبه منصوب کرد.

عبیدالله اف 64 ساله از سال 1996 میلادی شهردار شهر دوشنبه بود. البته وی علاوه بر شهردار بودن ریاست مجلس ملی تاجیکستان نیز بر عهده دارد و در این سمت فعالیت خواهد کرد.

علاوه بر این تغییراتی نیز در مقامات محلی شهر دوشنبه با دستور رئیس جمهور تاجیکستان صورت گرفت و تعدادی از مقامات برکنار و جوانان جایگزین آنها شدند.

«رستم امامعلی» شهردار جدید شهر دوشنبه متولد 19 دسامبر سال 1987 بوده فارغ التحصیل دانشگاه ملی تاجیکستان در رشته اقتصاد در سال 2008 و آکادمی خدمات دولتی وابسته به ریاست جمهوری روسیه در سال 2011 می‌باشد.

وی در سال 2012 -2013 میلادی به عنوان معاون رئیس خدمات گمرکی وابسته به ریاست جمهوری تاجیکستان و از نوامبر سال 2013 تا مارس سال 2015 ریاست خدمات گمرک وابسته به ریاست جمهوری تاجیکستان را بر عهده داشت. از ماه مارس سال 2015 به این سو رستم امامعلی در سمت رئیس آژانسی مبارزه با فساد جمهوری تاجیکستان فعالیت کرده است.

وی به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی مسلط است.

«رستم امامعلی» متاهل و دارای 2 فرزند می‌باشد.