۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

مرگ پدر و دو فرزندش در عمق چاه ۲۵ متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع حادثه ریزش چاه و فوت ۳ مقنی در این حادثه خبر داد.
کد خبر : ۳۴۳۸۱۰
صراط: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع حادثه ریزش چاه و فوت ۳ مقنی در این حادثه خبر داد.

بهنام کرمانی در گفتگو با مهر درباره جزئیات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه بعدازظهر امروز حادثه ریزش چاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه به محل حادثه واقع در محدوده سعدآباد املاک اعزام شدند.

وی گفت: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد ۳ کارگر مقنی که نسبت پدر و فرزندی داشتند با حفر یک چاه ۲۵ متری در حال لایروبی و تخلیه چاه یک کارخانه بودند که به دلیل عدم محاسبه دقیق، چاه فرعی را در مسیر چاه اصلی حفر کردند و به دلیل ریزش چاه و نفوذ فاضلاب به داخل چاه حفر شده متاسفانه هر سه در داخل چاه مدفون شده بودند.

کرمانی افزود: امدادگران بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و موفق شدند در همان دقایق اولیه جسد پدر را از داخل چاه بیرون بیاورند اما به دلیل عمق زیاد چاه و همچنین فرو ریختن دیواره بین هر دو چاه جسد دو فرزند این مقنی در داخل چاه باقی مانده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین با اشاره به اینکه حجم آب داخل چاه بسیار زیاد است، افزود: در حال حاضر با استفاده از تجهیزات کف کشی در حال تخلیه آب چاه هستیم تا بتوانیم جسد دو جوان دیگر را نیز بیرون بیاوریم.

وی گفت: عملیات امداد تا کشف جسد هر دو جوان مدفون شده همچنان ادامه دارد.