۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

سردار آزمون: امیدوارم بهترین بازیکن آسیا شوم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم با پیشرفت روزافزون و عملکرد خوبی که در سال ۲۰۱۷ از خودم ارائه می‌کنم بتوانم عنوان بهترین بازیکن آسیا را از آن خود کنم.
کد خبر : ۳۴۴۱۰۲
صراط: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم با پیشرفت روزافزون و عملکرد خوبی که در سال ۲۰۱۷ از خودم ارائه می‌کنم بتوانم عنوان بهترین بازیکن آسیا را از آن خود کنم.

سردار آزمون در گفت و گو با فارس در خصوص اینکه مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا عکس این بازیکن روی جله خود آورده و طی گزارشی به تعریف و تمجید از وی پرداخته است، گفت: این موضوع و اینکه مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا که مجله رسمی این کنفدراسیون محسوب می‌شود عکس و نام من را روی جلد آورده و به تعریف از من پرداخته برایم جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: با همه این اوصاف امیدوارم با پیشرفت روزافزون و عملکرد خوبی که در سال 2017 از خودم ارائه می‌کنم بتوانم عنوان بهترین بازیکن آسیا را از آن خود کنم.

آزمون تأکید کرد: امسال خیلی تلاش کردم اما این اتفاق نیفتاد ولی امیدوارم این اتفاق خوب و خوشایند سال آینده برایم محقق شود.

مهاجم تیم ملی یادآور شد: البته فوتبال ایران در سال 2016 نیز در بسیاری از بخش‌ها استحقاق رسیدن به عنوان بهترین‌‌های آسیا را داشت که به دلیلی این موضوع محقق نشد و امیدوارم در سال 2017 فوتبال ایران به حق واقعی‌اش برسد.

بازیکن تیم روستوف تأکید کرد: در حال بررسی پیشنهادات هستم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را در زندگی فوتبالی‌ام بگیرم که امیدوارم این موضوع به پیشرفت فوتبالی‌ام کمک کند.