۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
در نامه‌ 500 فعال نشریات دانشگاهی مطرح شد

نامه‌های ظریف به موگرینی را منتشر کنید

در حدود 500 نفر از فعالان نشریات و رسانه‌های دانشگاهی در نامه‌ای به وزیر امور خارجه در خواست کردند متن نامه‌های ظریف به موگرینی در خصوص بدعهدی های اخیر در مسئله برجام را در اختیار جامعه دانشگاهیان و عموم مردم قرار دهد.
کد خبر : ۳۴۴۱۲۸
صراط: در حدود 500 نفر از فعالان نشریات و رسانه‌های دانشگاهی در نامه‌ای به وزیر امور خارجه در خواست کردند متن نامه‌های ظریف به موگرینی در خصوص بدعهدی های اخیر در مسئله برجام را در اختیار جامعه دانشگاهیان و عموم مردم قرار دهد.

به گزارش فارس، در حدود 500 نفر از فعالان نشریات و رسانه‌های دانشگاهی در نامه‌ای به وزیر امور خارجه در خواست کردند متن نامه‌های ظریف به موگرینی در خصوص بدعهدی های اخیر در مسئله برجام را در اختیار جامعه دانشگاهیان و عموم مردم قرار دهد.

در این نامه آمده است: همان گونه که مستحضرید رسالت اصلی نشریات و رسانه های دانشجویی ایجاد محیطی روشن و شفاف برای جامعه دانشگاهی کشور، در راستای پاسداری از منافع ملی وارزش های انقلابی است.

همچنین در این نامه تصریح شد: با عنایت به نزدیک بودن به اولین سالروز تاریخ اجرایی شدن توافق هسته‌ای موسوم به برجام و از آنجایی که دولت بارها نسبت به مسئله ی شفافیت تاکید کرده‌اند. ما فعالان رسانه‌ای نشریات و رسانه‌های دانشجویی سراسر کشور از جنابعالی تقاضا داریم، به پاسداشت قلم، حریت، اصل آزادی بیان و حق دانستن مردم، متن کامل نامه هایی را که در چند ماه اخیر خطاب به خانم موگرینی، در باب تعهدات غرب، در مسئله برجام نگاشته و ارسال نموده اید را در اختیار جامعه دانشگاهیان و عموم مردم قرار دهید.
برچسب ها: صراط موگرینی ظریف