۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

منتظر بیلبوردهای پلاسکو باشید!

کد خبر : ۳۴۴۹۴۶
رونوشت : کانال تلگرامی صراط نیوز ‏@seratnews_ir در مطلبی به قلم معین صادقی نوشت:
بيلبوردهاي تبليغاتي شهر تهران تا ساعاتي ديگر با تصاوير آتش نشانان قهرمان به نمايش در خواهند آمد .
پس از فوت مرحوم هاشمي رفسنجاني ، محمد باقر قالي باف كه پيش از اين انتقادات تند و حملاتي را نثار وي كرده بود، اكثر بيلبوردهاي تهران و تابلوهاي پل هاي عابر پياده را به تصوير او اختصاص داد .
اينبار اما پس از ريزش ساختمان پلاسكو و حضور شهردار تهران در اين منطقه و گرفتن تصاوير متعدد و توزيع آن در فضاي مجازي، انتظار مي رود كه از ساعاتي ديگر اكثر بيلبوردهاي تبليغاتي و تابلوهاي عرشه پل هاي عابر پياده، به تصاوير آتش نشانان شهيد و قهرمان اختصاص يابد.
‎البته كه تجليل از جان بركفي نيروهاي امدادي و آتش نشان ها اقدامي مناسب است اما سوء استفاده از اين واقعه دردناك، عدم مديريت پيش از وقوع حادثه و عكاسي و تبليغات مشمئز كننده بعد از اين جريان غم انگيز ، اقدامي است كه فقط از سوي برخي كه سالهاست به دنبال راي مردم براي رسيدن به كرسي رياست جمهوري هستند بر مي آيد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
۱
۱
اقای قالیباف ایران کوچک رو که همون تهران هست رو اباد کرد این رو در مقایسه با دوران شهرداری تهران توسط اصلاح طلبان میگویم اقای روحانی هم در مقام رییس جمهور از پس یک منطقه تهران هم نتونست بربیاد اگر کسی کاری برای مملکت ازدستش برمیاد اونم با برنامه های مدون چرا نباید کاندید ریاست جمهوری بشه