۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

چالدران لرزید

براثر وقوع زمین‌لرزه، شهرستان چالدران لرزید.
کد خبر : ۳۴۵۰۰۹
صراط: براثر وقوع زمین‌لرزه، شهرستان چالدران لرزید.

به گزارش فارس از ارومیه، امشب شهرستان چالدران براثر وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر لرزید و سبب وحشت و ترس مردم این شهرستان را فراهم آورد.

مرکز این زمین لرزه که شهرستان چالدران گزارش شده است، در عمق 10 کیلومتری به وقوع پیوسته و در 38.989 درجه شمالی و درجه 44.387 درجه شرقی رخ داده است..

فرماندار چالدران در این خصوص به خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه این زلزله خسارتی در پی نداشت، گفت: این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته ولی سبب ترس و وحشت مردم شده است.

کریم حسین‌زاده اظهار داشت: از طریق دهیاران اطلاع‌گیری‌های لازم انجام گرفته و دهیاران نیز هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی را گزارش نکرده‌اند.

این مسؤول با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف هستیم، یادآور شد: با اینکه این زمین لرزه خسارتی در پی نداشت ولی کارشناسان مدیریت بحران چالدران از صبح فردا نسبت به بازرسی از روستاهای این شهرستان اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مدیریت بحران این شهرستان در حال آماده باش بوده و آمادگی اعضای مدیریت بحران این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود

حسین‌زاده یادآور شد: این زمین لرزه در ساعت 19: 04 به وقوع پیوسته است و بلافاصله از دهیاران گزارش‌های لازم گرفته شده است..