۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

آتش‌نشان شیرازی به کما رفت

به‌دنبال وقوع یک حادثه رانندگی که بامداد امروز اتفاق، محمدهادی پاکدل، آتش نشان جوان شیرازی مصدوم شد و به کما رفت.
کد خبر : ۳۴۵۲۰۶
صراط:  به‌دنبال وقوع یک حادثه رانندگی که بامداد امروز اتفاق، محمدهادی پاکدل، آتش نشان جوان شیرازی مصدوم شد و به کما رفت.

به گزارش ایسنا، به‌دنبال وقوع یک حادثه رانندگی در گردنه باجگاه محور شیراز مرودشت، آتش‌نشانان ایستگاه 15 شیراز برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند که به‌دلیل برخورد یک تریلر با یکی از آتش‌نشانان، این آتش‌نشان مصدوم شد و اکنون در کما بسر می‌برد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تایید این خبر اعلام کرد: با وجود نصب علائم هشدار دهنده هنگام امدادرسانی به کامیون حادثه دیده در محور شیراز مرودشت، یک دستگاه تریلر هنگام عبور از این محدوده، با یکی از همکاران برخورد کرد و موجب مصدومیت وی شد.

علی‌اصغر بهروزی گفت: این همکار پرتلاش آتش نشانی شیراز هم اینک در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است و در حالت کما قرار دارد.

بهروزی یادآور شد: پاکدل فرزند شهید است و از 2 سال قبل به‌عنوان آتش‌نشان به استخدام سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز درآمده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه هم‌اینک ضریب هوشیاری آتش‌نشان مصدوم پائین است، از هموطنان درخواست کرد برای سلامت این آتش‌نشان جوان دعا کنند.