۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
رئیس شورای فدراسیون روسیه خبر داد

ارزیابی نتایج مذاکرات «آستانه» در «مسکو»

رئیس شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل از قصد این شورا برای برگزاری جلسه مشترک با طرف‌های درگیر سوریه برای بررسی نتایج رایزنی‌ها در «آستانه» پس از اتمام این مذاکرات در «مسکو» خبر داد.
کد خبر : ۳۴۵۳۸۴
صراط: رئیس شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل از قصد این شورا برای برگزاری جلسه مشترک با طرف‌های درگیر سوریه برای بررسی نتایج رایزنی‌ها در «آستانه» پس از اتمام این مذاکرات در «مسکو» خبر داد.

به گزارش فارس در دوشنبه، به نقل از »ریانوویستی»، «کنستانتین کاساچوف» رئیس شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اعضای این شورا قصد دارند وضعیت منطقه در ارتباط با رایزنی‌های «آستانه» را به همراه نمایندگان رسمی دولت سوریه و معارضان سوری در شهر «مسکو» مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.

وی افزود: این شورا تصمصم دارد پس از پایان مذاکرات صلح سوریه در آستانه، روز چهارشنبه 25 ژانویه، به همراه نمایندگان دولت و گروه‌های مخالف سوری، وضعیت در این کشور و نتایج رایزنی‌های طرف‌های درگیر در قزاقستان که در 23 ژانویه آغاز می‌شوند را بررسی نماید.

به گفته رئیس شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل، دورنمای تلاش‌های مشترک دولت و مخالفان علیه سازمان تروریستی داعش و ارتباط با آنها در خصوص اینکه مسکو چه اقدامات دیگری می‌تواند در این زمینه انجام دهد از دیگر محورهای این جلسه خواهند بود.

کاساچوف همچنین گفت: اعضای شورای فدراسیون روسیه قصد دارند برای اطلاع دقیق‌تر از اوضاع در سوریه در سال جاری چند سفر به این کشور انجام دهند.