۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

تکرار یک اقدام پرحاشیه در نود/ کسب درآمد از عزای مردم؟ +عکس

برنامه نود به تهیه کنندگی و مجری گری عادل فردوسی پور، در برنامه دیشب خود به جای مسابقه پیامکی از بینندگان خود خواست تا برای ابراز همدردی با عزاداران حادثه پلاسکو، عدد 125 را به سامانه این برنامه پیامک کنند.
کد خبر : ۳۴۵۸۳۵
صراط: برنامه نود به تهیه کنندگی و مجری گری عادل فردوسی پور، در برنامه دیشب خود به جای مسابقه پیامکی از بینندگان خود خواست تا برای ابراز همدردی با عزاداران و خانواده های آتش نشانان آسیب دیده در حادثه پلاسکو، عدد 125 را به سامانه این برنامه پیامک کنند.

به گزارش صراط، مشابه این اقدام پیشتر در این برنامه انجام و با انتقاداتی همراه شده بود. با این حال، از آنجا که حامیان رسانه ای عادل فردوسی پور بسیار بیشتر و پروپاقرص تر از آنی هستند که بتوانند کوچکترین انتقادها از او را تحمل کنند، معمولا این انتقادها با صدای بلند انجام نشده بود.

در آخرین مورد مشابه، درخواست برنامه نود برای ارسال عدد 2، به مناسبت درگذشت مرحوم پورحیدری حاشیه ساز شد که البته با توجه به انجام این اتفاق در یک برنامه تلویزیونی که پیش از نود پخش شده بود، فردوسی پور به عنوان ضربه گیر جملاتی را در ابتدای همان برنامه عنوان کرد. لپ مطلب او این بود که قرار نیست از این اتفاق درآمدی نصیب برنامه نود شود. اما این توجیه، درآمدسازی برای اسپانسرها را توجیه نکرده بود.

گفتنی است در برنامه دیشب، 2 میلیون و 400 هزار نفر با ارسال پیامک درخواست فردوسی پور را اجابت کردند.

تکرار یک اقدام پرحاشیه در نود/ کسب درآمد از عزای مردم؟ +عکس