۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

دربی گیلان 14 مصدوم بر جا گذاشت

‌مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: اورژانس 115 گیلان به ۱۴مصدوم حاصل از بازی سپیدرود و ملوان بندرانزلی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد.
کد خبر : ۳۴۶۲۵۸
صراط: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: اورژانس 115 گیلان به ۱۴مصدوم حاصل از بازی سپیدرود و ملوان بندرانزلی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد.

‌دکتر پیمان اسدی، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روز پرکار اورژانس115 گیلان در بازی سپیدرود و ملوان بندرانزلی، اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی گیلان با استقرار یک دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس در ورزشگاه عضدی رشت، جهت ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در بازی سپیدرود و ملوان بندرانزلی آماده باش بود.

وی افزود: در این بازی ۱۴تن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات لازم فوریت‌ها، 11 تن جهت ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند و سه تن دیگر در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه «حسین کعبی» نیز از مصدومان این مسابقه بوده است که به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد، گفت: اکثر تیم‌های اورژانس ۱۱۵ رشت امروز برای انتقال مصدومان این مسابقه فعالیت داشتند.

به گزارش ایسنا، داربی استان گیلان در لیگ دسته اول بین این دو تیم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.