۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

مالک ‌بزرگترین واحد پلاسکو مشخص شد؛ حمید ماهی‌صفت

بزرگترین واحد تجاری پلاسکو که از قضا در بخشی از این پاساز بزرگ واقع شده که در حادثه اخیر آسیب کمتری دیده متعلق به یکی از سرشناس‌ترین هنرمندان کشور است که همه درآمدهای آن وقف فرهنگ نماز شده است.
کد خبر : ۳۴۶۲۸۹
صراط: بزرگترین واحد تجاری پلاسکو که از قضا در بخشی از این پاساز بزرگ واقع شده که در حادثه اخیر آسیب کمتری دیده متعلق به یکی از سرشناس‌ترین هنرمندان کشور است که همه درآمدهای آن وقف فرهنگ نماز شده است.

به گزارش ایسنا، این واحد تجاری سال‌ها پیش از سوی حمیدرضا ماهی‌صفت هنرمند برجسته و محبوب ایرانی خریداری و وقف نماز شده است.

در حاشیه اجرای شب گذشته ماهی‌صفت در جمع پرستاران سمنانی که با استقبال مخاطبان همراه شد، یکی از مسئولان برگزاری برنامه ضمن اشاره به این مهم به تجلیل از توجه بسیار ویژه این هنرمند به نماز به‌عنوان رکن رکین دین پرداخت‌.

ماهی‌صفت تاکنون و از محل درآمدهای این موقوفه افزون بر 5 میلیون نسخه از کتاب آموزش نماز را تهیه و با هدف نشر فرهنگ والای نماز در سراسر کشور توزیع کرده است.

وی در 15 سال اخیر با اختصاص همه درآمدهای این موقوفه به نشر فرهنگ نماز در راستای برپاداشتن این واجب و ارتقاء شناخت عمومی از نماز پرداخته است.
برچسب ها: صراط ماهی صفت