۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

هواداران استقلال "گل" زدند!/ شعار علیه افتخاری

گل نخست استقلالی‌ها در دیدار برابر پیکان در حالی به ثمر رسید که تماشاگران این تیم از امید ابراهیمی خواستند تا او به جای کاوه رضایی این توپ را به سمت دروازه حریف بزند.
کد خبر : ۳۴۶۴۲۰
صراط: گل نخست استقلالی‌ها در دیدار برابر پیکان در حالی به ثمر رسید که تماشاگران این تیم از امید ابراهیمی خواستند تا او به جای کاوه رضایی این توپ را به سمت دروازه حریف بزند.

به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:
- پیش از آغاز این دیدار برخورد گرمی میان رحمتی و صادقی مدافع سابق استقلال ایجاد شد.

- تماشاگران این دیدار پیش از آغاز دیدار استقلال و پیکان به شدت به دنبال نتیجه بازی تراکتورسازی و ماشین سازی بودند و بعد از اعلام یک پنالتی به سود تراکتورسازی به خوشحالی پرداختند هرچند این شادی دوامی نداشت و این توپ به گل تبدیل نشد.

- هواداران استقلال پیش از آغاز بازی علیه پرسپولیس شعار دادند.

- امیرحسین صادقی قبل از آغاز بازی برخورد گرمی با کادر فنی استقلال داشت.

- مهدی رحمتی در هنگام ورود بازیکنان به زمین حاضر نبود و بعد از دقایقی با پیراهنی که عکس مرحوم پورحیدری روی آن بود وارد زمین شد.

- بعد از اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال در دقیقه 10، کاوه رضایی خواست تا این توپ را بزند اما هواداران استقلال یک صدا امید ابراهیمی را تشویق کردند و در نهایت او این توپ را زد و اولین گل بازی را به ثمر رساند.

- بعد از گل نعمتی به استقلال و به تساوی کشیده شدن بازی، همه نیمکت‌نشینان این تیم از شدت خوشحالی تا کناره زمین بیرون آمدند.

- در اواخر نیمه اول این دیدار تعداد اندکی از تماشاگران استقلال علیه سیدرضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه شعار دادند و خواهان کناره گیری او از سمت مدیرعاملی استقلال شدند.