۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

راه ارتباطی ۷۰ روستا در مرکزی مسدود شد

مدیرکل بحران استانداری مرکزی گفت: هم اکنون ۵۰ روستای شازند، ۲۰ روستای ساوه و تعدادی از روستاهای شهرستان فراهان و همچنین محورهای توره - بروجرد و ازنا - اراک به علت بارش برف مسدود است.
کد خبر : ۳۴۶۴۴۳
صراط: مدیرکل بحران استانداری مرکزی گفت: هم اکنون ۵۰ روستای شازند، ۲۰ روستای ساوه و تعدادی از روستاهای شهرستان فراهان و همچنین محورهای توره - بروجرد و ازنا - اراک به علت بارش برف مسدود است.

به گزارش مهر، سعید فرخی اظهار داشت: ۵۰ روستای شازند، ۲۰ روستای نوبران و تعدادی از روستاهای فراهان به علت شدت بارش شدید برف مسدود هستند.

مدیرکل بحران استانداری مرکزی همچنین تصریح کرد: بر اثر بارش برف محور توره - بروجرد و ازنا - اراک مسدود است که محور جایگزین برای تردد از توره به بروجرد، جاده ملایر پیش بینی شده و غیر از موارد ذکر شده تمام راه های اصلی ارتباطی استان مرکزی در حال حاضر باز است.

فرخی همچنین از تاخیر دو ساعته در آغاز به کار ادارات چهار شهرستان اراک، کمیجان، خنداب و شازند در روز نهم بهمن ماه، به علت بارش برف و لغزندگی محورها خبر داد.

مدیرکل بحران استانداری مرکزی افزود: کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان های مذکور راس ساعت ۹ و سی دقیقه در محل کار حضور داشته باشند و این کاهش ساعت کاری شامل نهادها و دوایر دولتی که نوبت کاری دارند، نمی شود.

گفتنی است براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان، به علت شدت بارش برف فردا نهم بهمن ماه ۹۵، مدارس شازند، سربند و آشتیان در همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.