۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶

هشدار به آموزشگاههای رانندگي

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:آموزشگاه های رانندگی غیر استاندارد تعطیل می شوند.
کد خبر : ۳۴۶۴۹
به گزارش صراط نیوز سردار اسکندر مومنی در گفت و گو با پانا اظهار داشت:پلیس در راستای استانداردبودن آموزشگاه های رانندگی سخت گیری های بسیاری می کند چرا که این موضوع به نفع همه جامعه است.
 
وی با بیان اینکه آموزش یکی از مولفه های اصلی است، تصریح کرد:آموزشگاه های بسیاری به دلیل عدم رعایت قوانین در زمینه راهنمایی و رانندگی و همچنین غیر استاندار بودن تعطیل شدند.
 
این مقام انتظامی تاکید کرد:در صورتی که استانداردهای لازم از سوی آموزشگاه های رانندگی رعایت نشود به ویژه در زمینه آموزش این امر محقق نشود منجر به تعطیلی آموزشگاه می شود و پلیس در این زمینه بدون اغماض عمل می کند.
 
سردار مومنی افزود:کسانی که بعد از آموزش و کسب گواهینامه از آموزشگاه ها بیرون می آیند نیز از سوی پلیس مورد بررسی قرار می گیرند تا مشخص شود چه میزان تخلف و چند درصد از تصادفات مربوط به این آموزشگاه ها است.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان اینکه آموزش جزء اولویت اصلی پلیس است،گفت:در صورتی که میزان تخلف رانندگانی که در آموزشگاه ها دوره دیده اند از حد متعادل بگذرد به آن آموزشگاه در مرحله اول تذکر داده می شود و در صورت تکرار تعطیلی می گردد.