۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
اتفاق عجیب اهواز و یک تناقض

خداداد سال 89: بیرون کشیدن تیم به خاطر پنالتی برای زمان قاجار است!

خداداد عزیزی در حالی با اقدام عجیب خود باعث این اتفاقات شد که خود او 6 سال پیش، بیرون کشیدن تیم به خاطر یک پنالتی را کاری "قاجاری" خوانده بود.
کد خبر : ۳۴۶۷۱۷
گروه ورزشی صراط - خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد روز گذشته در بازی با میزبانش فولاد خوزستان، پس از آنکه داور بازی به نفع حریف پنالتی اعلام کرد تیمش را از مسابقه بیرون کشید.

به گزارش صراط، در ادامه البته اتفاقات عجیبی رخ داد؛ نعیم سعداروی سرمربی فولاد از داور خواست تصمیم خود را پس بگیرد. همین اتفاق هم افتاد و بازی ادامه یافت و بدون گل تمام شد. پس از بازی هم سعداوری استعفا داد و هم بازیکنان فولاد اعلام کردند از لیگ کناریه گیری خواهند کرد.

خداداد عزیزی در حالی با اقدام عجیب خود باعث این اتفاقات شد که خود او 6 سال پیش، بیرون کشیدن تیم به خاطر یک پنالتی را کاری "قاجاری" خوانده بود.

سال 89 و در جریان بازی ابومسلم و تراکتورسازی در مشهد، در حالی که خداداد مربی ابومسلم و فراز کمالوند مربی تراکتور بود، در دقیقه 64 یک پنالتی به سود تیم مشهدی اعلام شد و کمالوند تیمش را از بازی بیرون کشید. داور هم بلافاصله پایان بازی را اعلام کرد. تیم تراکتور چند دقیقه بعد پشیمان شد و از رختکن به زمین برگشت اما دیگری خبری از مسابقه نبود.

خداداد عزیزی پس از آن بازی با انتقاد از ترک زمین توسط تراکتور، گفته بود با تمام احترامی که برای آقای کمالوند قائلم، بیرون کشیدن تیم به خاطر یک پنالتی برای زمان قاجار است. خداداد گفته بود این اقدام در هر جای دنیا انجام شود ممکن است تیم از مسابقات محروم شود. اگر قرار باشد هر تیمی که داور به ضرر آن سوت زد از بازی بیرون برود که همه بازی ها تعطیل می شود.

با این حال، ظاهرا پس از 6 سال، خداداد به کاری که خودش آن را قاجاری خوانده بود، روی آورده است.