۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

واکنش فریدون آسرایی به فرمان ترامپ +عکس

فریدون آسرایی با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به سیاست های جدید آمریکا و قوانین تازه عدم صدور ویزا برای 7 کشور که ایران هم شامل آن هاست واکنش نشان داد.
کد خبر : ۳۴۶۷۶۷
صراط: فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به سیاست های جدید آمریکا و قوانین تازه عدم صدور ویزا برای 7 کشور که ایران هم شامل آن هاست و اخراج مهاجران از این کشور  واکنش نشان داد و نوشت:

امروز شاهد گريه هاى يك مرد ايرانى در شبكه انگليسى زبان اخبار فرانسه بودم كه از امريكا اخراج ميشد
واقعيت چيست ؟ ايا امريكا همون سرزمين ارزوهاست كه مردم جهان ارزوى مهاجرت به اون رو دارند با مردمى كه اكثريت راى به يك تاجر بى ادب و نژادپرست دادن كه امروز با يك دستور بسيارى از هموطنانمون رو اخراج و از ورود قانونى بقيه جلوگيرى ميشه؟

سرزمينى كه پدران امثال ترامپ با كشتار سرخپوستان صاحب اون شدن.

دوستان و هموطنان من امريكا اون طور نيست كه فكر ميكنيد نيست و طبق امار هر روز چندين نفر كشته و به چندين زن تجاوز ميشه ، ايا اين بهشت موعوعود عده اى هموطنه

ريشه تروريست و افراطى گرى در منطقه عربستان سعودى است كه سالهاست امثال بن لادن و داعش رو به جون مردم انداخته و با جنگ افروزى اسلحه و مهمات ميفروشه تا اقتصاد كشورش رو با خون مردم منطقه شكوفا كنه.

امروز شهروند سعودى به راحتى وارد امريكا ميشه و ايرانيان كه جزء قشر تحصيلكرده و با هوش جامعه امريكاست مورد توهين قرار ميگيرن

دولت امريكا با اين كار نوكرى خودش رو به شيخ هاى بيسواد سعودى اعلام كرده.

از اينجا دست اون قشر از مردم ازاديخواه امريكا رو ميبوسم كه با تجمع نفرت خودشونو از تصميم ترامپ و دولت نژادپرستش اعلام كردن.

هميشه حساب مردم از دولت ها جداست

هموطنانم امريكا يك رويا بيش نيست حقيقت چيز ديگرى است.

نظر شما چيه؟

واکنش فریدن آسرایی به فرمان ترامپ +عکس