۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
چه کسی پشتیبان این بدهکار کلان بانکی است؟

رانتهای ویژه عنصر حاضر در تشکل باهنر + سند

در حالی که اخذ کوچکترین وام از بانک نیاز به معرفی ضامن رسمی و طی مقدمات ویژه ای است ، این عضو جامعه اسلامی مهندسین جهت ضمانت برخی از وامهای خود اقدام به ارائه سند ساختمانهای دولتی نموده که...
کد خبر : ۳۴۷۲۷
"صراط" - چندی پیش صراط نیوز با انتشار خبری با عنوان سوء استفاده یکی از اعضای جامعه اسلامی مهندسین مطالبی را پیرامون غ.الف یکی از چهره های شاخص این تشکل سیاسی منعکس کرد که  از نفوذ برخی عناصر سود جو در بخشهای مختلف اقتصادی کشور حکایت می کرد .
به گزارش صراط نیوز ، "غلامحسین الف" چهره شناخته شده جامعه اسلامی مهندسین اینک از بدهکاران کلان بانکی به حساب می آید که وامهای میلیاردی اخذ شده توسط وی و مجموعه های تحت مدیریت اش هم اکنون در حال مصادره اموال به سر می برد .
بنا بر این گزارش طبق اسنادی که در زیر مشاهده می کنید این عنصر نزدیک به محمدرضا باهنر با اخذ وامهای میلیاردی و عدم بازپرداخت آنها هم اکنون از بدهکاران کلان بانکی محسوب می شود .

وی که پیش از این قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین بود بنا به دلائلی از این مسئولیت کنار رفته و تنها به عضویت در شورای مرکزی این تشکل سیاسی بسنده کرد .
این عنصر اقتصادی جامعه اسلامی مهندسین تحت عنوان شرکت سیب سهند مراغه موفق شد تا تعداد زیادی وام کلان از بانکهای صادرات، ملت، سپه، کشاورزی و توسعه تعاون اخذ کند .
با مروری بر اعضای هیئت مدیره این تعاونی به خوبی نقش نزدیکان این فرد در شرکت مذکور مشخص خواهد شد .
در این بین متاسفانه غلامحسین الف با سوء استفاده از نام یکی از نمایندگان مطرح مجلس نام وی و فرزندانش را به عنوان سهامدار شرکت تعاونی سیب سهند مراغه به ثبت رسانده است که بخشی از رانت های ایجاد شده بدون اطلاع این نماینده اصولگرا و با سوء استفاده از نام وی صورت گرفته است .




در سند زیر بانک ملت شعبه مراغه در اقدامی جالب! با اعطای وام به مبلغ چهار میلیارد تومان و با شرایط اخذ وثیقه ملکی در حد توان متقاضی موافقت کرده است!


در حالی که اخذ کوچکترین وام از بانک نیاز به معرفی ضامن رسمی و طی مقدمات ویژه ای است ، این چهره نزدیک به محمد رضا باهنر جهت ضمانت برخی از وامهای خود اقدام به ارائه سند ساختمانهای دولتی نموده که با توجه به عدم باز پرداخت اقساط ، بانک وام دهنده اقدام به صدور حکم اجرائیه نموده است .
در تصویر زیر متن نامه بانک صادرات آذربایجانشرقی پیرامون استفاده از سند ملک ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران! برای وام 450 میلیون تومانی شرکت سیب سهند مراغه مشاهده می شود .



هنوز مشخص نیست نام این چهره پر نفوذ در لیست ارائه شده رئیس جمهور به رئیس قوه قضائیه پیرامون بدهکاران بانکی درج شده یا خیر؟
فرد مورد اشاره ارتباط نزدیکی با جهانبخش محبی نیا عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی دارد .

صراط در آینده اسناد بیشتری را پیرامون شرکت محک سازه که توسط نزدیکان وی اداره می شود منتشر خواهد کرد .
نظرات بینندگان
غلام (جا......)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۱۸
چه ميكنه !!!!! جريان باهنر و مح ..... و ها ...... و ..... براي خدمت به مردم و كشور !!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
به خاطر همین ناخالصی ها در تشکّل های اصولگرا یا بعضاً اصول گرا نما استکه؛ می گوئیم درود بر جبهه پایداری انقلاب اسلامی

سرپرستی و رهبری جبهه پایداری انقلاب اسلامی توسط دو فقیه عارف و انقلابی حضرات آیات استاد علّامه مصباح یزدی و خوشوقت و همچنین وجود افراد خوشنام و خوش سابقه در جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ موجب اطمینان؛ آرامش و دلگرمی نیروهای علّاقه مند و وفادار به انقلاب و ولایت نسبت به این جبهه سیاسی معنوی شده است.

و الحمدلله دارای پایگاه اجتماعیِ خوبی هم؛ به خصوص در بین اقشار مذهبی و متدیّن جامعه می باشند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***لبیک یا امام خامنه ای***
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
علي آقا خدا كنه واقعا اينجوري باشه ! ، اح ..... مدعي ولايتمداري كه ميخواست بياد دزد بگيره و دست ها ..... و نا ....... و بقيه رو بقول خودش قطع كنه (البته نميدونم از كجا) كه خودش شد نايب امام زمان و ثبت كننده قضيه معروف تاريخي ايران !! در كتاب گينس
به گمونم با توجه به تراژدي اح ........ دل نبستن به جريانها و آدمكهاي سياسي عاقلانه ترين كار باشه
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۲۵
۶
صراط خداکنه انصاف رو رعایت کنی و نگی باهنر از مش.... خط می گیره.
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
هر ............... از يک نفر خط می گيرند و او کسی جز شيطان رجيم نيست!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اقا محسن خط رو که همه ی این چنین اشخاصی از شیطان می گیرن اما یه نفر وسیله ی این رجیم در زمین هست که از طرف صراطی ها همیشه مش...... اعلام میشه.
جبهه
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 جون ما نمی گیم خط گرفته و اینو انصافا از مش .... یاد گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب جبهه گیریم که مش....... دزد ولی قطعا قبل از ایشون دزدان دیگه ای هم بودن پس چرا امثال صراط کاری به اونها ندارن؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
1-k پاس كاري نكن اگه ادعاي انصاف داشتي نمي گفتي خط مي گفتي سهم
منو بابام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۱
۱۳
بابام میگه آدمو به یاد مسی می دازه واقعا چه ها که می کنه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
اوه اوه"
اون ابوالفتنه هم ما رو یاد سزار و مارادونا و پله و ... میندازه!!!!!!!!
_______________________
سر باهنر رو بگیری""ته اش به ها..... میرسه!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۷
۷
عده ای برای خدمت به ایران و اسلام چه می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۴
۷
ایشون از نیروهای طرد شده باهنر .چرا صراط اینطوری مینویسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۵
۳
باسلام
من وام 2 ميليون و نيم ازدواج از ملت گرفتم هم خودم هم همسرم و 2 تا ضمن با گواهي كسر حقوق ازمون خواستند با كلي اين درو اون در گرفتيم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۲
۸
بعد از قاطی شدن کارگزاران اصول گرا و اصلاح طلبان متمایل به لاییک و حذف کنندگان دین از سیاست "( متوجه شدن سیاسی کاری با دین داری تضاد شدید دارد چون دیانتشان ضعیف بود دین را کنار گذاشتند ) گروهی دیگر متولد شدند که نام منحرف را رویشان گذاشتنند . اگر خوب به کارهایشان دقت کنید می بینید گفتار و عملشان با ادبیاتی دیگر و در سطحی وسیعتر مثل دو گروه فوق و همچون موریانه اقدام به جویدن ستونهای حکومت کرده اند.
در ظاهر چون منحرفین کارهایشان افراطی و تعجب برانگیز لست هیچ یک از دو گروه فوق حاضر به نزدیک شدن به آنها نمی شوند اما در پنهانی واز طریق تلفن های رمزی با هم ارتباط دارند . انشاالله خون به ناحق ریخته شهدا تمام کسانی را در هر گروه و حزبی ؛ پا را فراتر از دستورات شرع گذاشتند وبه اجتماع ؛ سیاست ؛ فرهنگ و اقتصاد انقلاب اسلامی ضربه زدنند روسیا و می کنند
ali 110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۴
سلام موج بیداری جهت پیدا کردن کلاه برداران ایران راه افتاده خداوند همه دزدان مملکت را رسوا خواهد کرد ان شاالله
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاالله ؛ به حق بی بی فاطمه زهرا و دخترش بی بی زینب کبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۳
۴
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک
اللهم العجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۳
۱۰
دزدگیر دزدگیر احمدی همین بود چه ها میکنن در این دولت
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۳
۱۳
بعضی وقتها خوبه انسان وایسه به گذشته یه نگاه بکنه .
چه حرفها که زده شد که در زمان آقای هاشمی اتفاقات انچنانی رخ داد و ..
اما امروز دیده میشه طیف مقابل با سند مدرک عیان از اون کارها کرده اند .
راستی چه در گذشته و چه در حال بستر این کار چیست . ایا هنوز هم احساس نمیشه ما جایی خلا داریم . چرا در کشور های مثل کشورهای جنوب شرق آسیا و حتی کشور های استعمار گر غرب این اتفاقات رخ نمی دهد . چرا تامین هزینه های انتخابات حتی در امریکا تابع قواعد و اصولی است که حتما باید رعایت شود . چرا در خبرها شنیده میشود اختلاس های خیلی ناچیز تر از این ارقام که در کشور ما هست موجب زندانی شدن رییس دولت ، وزیر و بسیاری صاحب منصبان آنها شده .به راستی دین ایمان عرق به نظام آنها را از این کارها بازداشته یا اخلاق و قوانین سفت محکم بدون اغماض .عزیزان هم وطن در چند سال گذشته کشور بی نظیر ترین فرصت جهش به سمت پیشرفت را با سوء مدیریت و کم تجربگی از دست داد . آقای ریس بانک صادرات با بی تدبیری حتی غیر عمد موجب شکل گیری 3000 میلیارد تومان اختلاس یا فساد مالی شد و همه دیدیم در بوق کرنا کردیم اما کسی بابت حیف میل بیش از 40000 میلیارد تومان سوء مدیریت ایشان در بنگاه های کم بازده نشد و صدای کسی هم در نیامد ؟ راستی چرا ...
چه کسی سازمان مدیریت را در کشور ما منهدم کرد و شد آنچه کشور با 600 میلیارد دلار درامد در شش سال گذشته با خودش کرد . چه کسی با سیاست های عوامانه بر خلاف نظر مقام معظم رهبری برنامه های تدوین شده 20 ساله کشور را نادیده گرفت و در کشور با های هوی مصوبات را به تصویب رساندن که هنوز هم شاید نصف مرحله اولش اجرایی نشده است . راستی تفریق بودجه در کشور ما کجاست . مجلس چکار میکند مگر همه کارها جزء اجرایی را رهبری نظام باید کنترل کند . چه کسی کشور را از داشتن مجلس در راس امور محروم کرد . شورای نگهبان چقدر از ماحصل نظارت استصوابی خشنود است . چه کسانی در یک شب رهبر را در مقابل جوی قراردادنند که نکته های از آن را در نماز جمعه بعد انتخابات بیان نمود . چه کسی از روز اول ریاست ، پیشبرد مقاصدش را در وجود نفی تمام دست آوردهای نظام می دید . میگفتند اصلاح طلبان از اهداف انقلاب فاصله گرفته اند اما کسی ندید افرادی با ادعای نزدیکی به مقام عظمای ولایت چوب حراج به دستاوردهای نظام زدند . به اعتقاد بنده هیچ تردیدی در سلامت نفس ریاست محترم جمهور نیست این ماهسنیم که بابت دور کردن رقیب به هر اشتباهی رضایت دادیم . از هر بی اخلاقی و تهمتی چشم پوشی کردیم و این نتیجه کار ماست .
باورم این است که انشاءا.. از این برحه نیز عبور می کنیم اما فرصت ها دیگر بدست نمی آید .
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
اين قسمت حرفات نامفهومه كه گفتي افرادی با ادعای نزدیکی به مقام عظمای ولایت چوب حراج به دستاوردهای نظام زدند . به اعتقاد بنده هیچ تردیدی در سلامت نفس ریاست محترم جمهور نیست .... با هم جور در نمياد چون اح ..... با ادعاي نزديكي و ارادت به ولايت به صحنه اومد و اين گندكاريها رو انجام داره ميده و بعد هم بهش اعتقاد هم داري !!!
مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۳
۳
با سلام :و عرض تقدیر
وقتی یه نفر در این مملکت از قدرت و روابطش استفاده میکند و وامهای به این کلانی میگیرد و با پول آن کارخانه تاسیس میکند که بجز پر کردن جیب خودش و اطرافیانش برای دیگران نفعی ندارد و باز پرداخت نمیکند آیا این آدم نمیتواند در عرض چند روز شرکت تاسیس کند وبا رابطه اش چند روزه گرید 3 ابنیه بگیرد و پروژه 10میلیاردی بنام ساختمان استانداری جدید را بگیرد و بیش از 60%بودجه عمرانی 1 کارگاه را بالا بکشد وحق و حقوق تمام پرسنل و پیمانکاران آنجا را بالا بکشد و در مورد تمام دین اظهار نظر کند .و... یه همچین آدمهایی در این مملکت باعث عقب گرد اقتصاد وبدبینی مردم از نظام و دین میشوند ینها هستند که به نام دین سر دین را میبرند این آدمها باید از جامعه حذف شوند انشاء ا...
پیمانکار
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دونم شما کی هستین ،آیا پیمانکار ایشون هستی یا نه؟!!!!من خودم پیمانکار این آقا هستم،و اگر میشناختیش می فهمیدی که ایشون حق هیچ کس رو تا حالا نخورده و یا به قول شما بالا نکشیده،اتفاقا اگه کسی سر این بنده خدا کلاه نزاره وحقشو نخورده باشه شانس آورده !!!!!!،در ضمن چرا افکار عمومی رو خراب می کنی؟؟؟ این آقا اون موقع که شما به دنیا اومدی شرکتشو راه انداخته و پیمانکاری می کرده.من نمی دونم که چیزهایی که بالا نوشتن راست هست یا نه!!!!! ولی می دونم که ایشون از چهره های سیاسی هستن و سیایتم پدرو مادر نمی شناسه!!!!!!! اگه بخوان واسه یکی بزنن می زنن، مثل شمای از خدا بی خبر،انشاا... اونایی که حق و نا حق می کنن از جامعه حذف شن .
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از کجا می دونی که این آقا پولی بالا کشیده؟؟؟؟ من خودم پیمانکار این آقا هستم وتا قرون آخر پولمم داده،این آقا حرام و خلال حالیش میشه .حالا من نمیدونم تو چه خورده شیشه ای با این آقا داری مثل این آقایونی که اینارو نوشتن آقای مظلوم!!!!و در ضمن این آقا اون موقع که تو به دنیا نیومده بودی شرکتشو تاسیس کرده بود و پیمانکاری می کرده.چجوری می خوای اون دنیا جواب بدی با این تهمتهایی که داری می زنی؟؟؟؟
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۵
اين يارو و دارودسته اش.از بس كه منفي گرفته .حالا مجبوره كه دوپهلو صحبت كنه .تا در ذهن مخاطب دوگانگي ايجاد كنه تا كمي مثبت بگيره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
بابا ،صراط اینا چیه که می نویسی ، مگه میشه یکی سند بنیادو بزاره واسه وام!!!!!!!!!!!! چرا آبروی مردماینطوری می بری ، از خدا بترسین، اون دنیایی هم هست .
علی رضا ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۵
۱
این چیزایی که گذاشتی چیرو نشون داده!!!!!!!یک تعاونی که انگار 60 الی 70 نفر سهامدارشن!!!!!!!!! چه ربطی به این شخص و تشکیلاتشون داره!!!!!!خوبه باز وثیقه گذاشتن و اینطوری می کنین ،حالا از بابت چی گرفتن این وامارو؟پرداخت هم کردن یا فقط میدونی گرفتن؟
x
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۴
۲
ببخشید صراط از کجا فهمیده غ..... از اینکار بیخبر بوده؟ آخه چطور میشه وام به نام کسی دربیاد بعد یک نفر دیگه اونو بگیره آخی چقدر این طفلیها بیگناهن!!
R -A
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
عزیزانی که زحمت میکشین ونظر میگذارین لطفآ تا وقتی که در مورد کسی شناخت پیدا نکردین اظهار نظر نفرمایین من تقریبآ2 ساله با این بنده خدا کار میکنم بسیار انسان متمدنی است و خدماتی که ایشان به نظام کردند کمتر کسی کرده باید کمی منصف بودتمام کسایی که با ایشان کار کردندازش راضیند و همین ساختمانی که آقای مظلوم فرمودند خودم ار کسانی هستم که انجا کار میکنه و کاملا از ایشان راضیم و این اس..........یه که مطالبات ایشان را بلوکه کرده و تمام این حرفها کذب محضه
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۶:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۳
۳
پریروز ها....... و اطرافیانش ، دیروز خاتمی و نزدیکانش ، امروز اح...... و لا....... با دار دسته هاشون خوردند و می خورند !
اصلا کسی دیگه هم تو مسئولین مانده که بی نصیب مانده باشه .
شاید از سر بی صاحبی است که دزد زیاد شده !!!
قيناده
|
Kazakhstan
دست زياد شده ناشناس جون!!!چند صاحبي شده فدات بشم نه بي صاحبي!!!
بهمن از بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۳
۳
حیف اسم شهید باهنر که برادرش اینچنین این اسم را خراب کرده و می کند
همه اینها در خط آقای ها........ بوده و هستند و هیچ نگرانی ای هم از عنوان این موضوع ندارند
یالثارات الحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
معلومه این 3بابا(پ -ح-R) از جیره خوارهای آقایونند !!!!!!الهههههههی!!!!یه وقت سرتونو کلاه نزارن میترسم چند صد برابرشو از بیت المال وام بگیرین سندش هم که مهیاست املاک دولتی در این مملکت زیاده خدا به داد بانک بعدی بسه یا حسین یا حسین یا حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم معلومه دنبال چیرای دیگه ای هستی ،چه قدر بهت دادن که ایتا رو بنویسی؟؟؟؟؟؟؟
یالثارات الحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
معلومه این 3بابا(پ -ح-R) از جیره خوارهای آقایونند !!!!!!الهههههههی!!!!یه وقت سرتونو کلاه نزارن میترسم چند صد برابرشو از بیت المال وام بگیرین سندش هم که مهیاست املاک دولتی در این مملکت زیاده خدا به داد بانک بعدی بسه یا حسین یا حسین یا حسین
رسانه‌
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
در اين كه اين آقا و اطرافيانش ............ هستن هيچ شكي نيست
اگر اين آقا يك فرد معمولي بود و با با.....، لا...... و ساير سياسيون آشنا نبود آيا مي‌تونست وامهاي ميلياري بگيره
از دوستان مومن صراط ممنون هستم كه با اطلاع‌رساني چهره واقعي اين ويژه‌خواران رو به مردم نشون ميده
من فردي رو مي‌شناسم كه در وضعيت بسيار بدي زندگي مي‌كنه و براي تامين مخارج زندگي بيش از يك سال هستش كه تلاش مي‌كنه از صندوق مهر براي ايجاد يك شغل وام بگيره ولي تا به حال نتونسته كاري از پيش ببره درحالي كه افرادي همچون غ. ا....... و امثال اين آقا با استفاده از روابط‌شان از بيت‌المال سودهاي كلاني به جيب مي‌زنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
گرباب شودکه مست گیرند درشهر هرانچه هست گیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
اینکه تعجب نداره . هرکس که در لشکر ها........... باشد و نان او را خورده باشد . باید منش و رفتار او را تقلید کند.
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
گردن کلفتی عده ائی اظهر من الشمس . حکایت اصولگرا و اصلاح طلبش فرقی نمیکنه. بقلمون صفتهایی که در زمان اصلاحات و سازندگی با اونا دم خور بودن تو دوره جدید اصولگرا شدن. مبارزه با قبیله گرایی و کلونی های فساد که یک نفر مثل نمایندگان فوق الذکر جلو میافته و کار چاق کن سرمایه دارها میشه واجب و تنها راه رسیدن به جامعه و حکومت سالمه. بهترین راه اینه که نماینده های مجلس و مسئولین دولتی لیست اموال و داراییهای خودشون و اطرافیانشونو تا 3 سال قبل از تکیه بر اریکه قدرت اعلام عمومی بکنند و در زمان مسئولیت سالیانه اعلام بشه و در 3 سال بعد از مسئولیت نیز اعلام و بررسی بشود.
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
ریشه اصلی این مفاسد باید دقیق بررسی بشه . حالا امروز یا دیروز امثال مح.......ها و با............ ها و ع.لا.......... ها ... که همواره مواضع مشکوک سیاسی و منفعت گرایانه دارند و در مجالس به .............. و باند بازی و کلونی تشکیل دادن معروفن. در آینده نیز با همین روشی که مجلس و دولت درپیش گرفته نمی توان به مر قانون عمل کرد و جلوی فساد و گرفت. تا در این کشور مسئله قانون حل نشه و تا مسئول شدن و رشد سیاسی وابسته به باند و توصیه و سفارش باشه بازهم باید منتظر سؤاستفاده های کلانتری باشیم.( ام.......... کسیه که ممکنه با چسبوندن خودش به کانون قدرت و امثال نمایندگان قانون دان قانون شکن به اینجا رسیده ولی با برخورد با او کار تمام نمیشه باید با فساد ریشه ائی برخورد بشه باید با نمایندگان قانون دان قانون شکن و کار چاقکن مبارزه بشه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
ميدوني مشكل ما كجاست مشكل ما نيات اين جور خبر هاست باز موقع انتخابات شد و بازار فاش كردن و زير با زدن شروع شد خدا از ما نمي گذرد كه در تمام عمرمون دنبال خراب كردن هميم تا ميز و قدرت ديگري را بگيريم ولي اين را بدانيم اگر امروز قضيه 3000 ميليلرد را توي بوق و كرنا ميكنيم به جاي فكر كردن به ساخت سيستمهاي نظارتي قوي به دنبال ........... مردمي هستيم كه مي ترسيم خداي ناكرده به راي خود به اح......... وفادار بمانند نيت هامان كثيف است چون ايراني جماعت كلا ........ است اگر من كاره اي بودم همه شما جيره خواران صادق نما را به گلوله مي بستم كه براحتي بر احساسات مردم سوار مي شويد .
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
امام صادق (ع) فرمودند:هرچه به سرشما می آیدازاعمال شماست.نتیجه گیری:چه کردیم که این افراد ظالم برما مسلط شدند؟وبقول ملک اشعراء بهار :تا خرند این قوم رندان خر سواری می کنند،وین خران در زیرایشان آه وزاری می کنند!!!!
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
اقای ناشناس راست گفته چون اگر واقعا صحبت از مبارزه با رانت خواری است چرا این مسائل همیشه در این موقع فاش می شوند یعنی الان که باید حزب اقای جریان انحرافی زمین بخورد یعنی موقع انتخابات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۲
صراط جان حالا این شاه دزد (غ.............خانو )گرفتن یا قوه قضاییه صبر کرده تا فلنگو ببنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام - آقای دکتر غ......... استاد ما در پلی تکنیک بود خیلی سخت گیر بود (ضمنا کشتی گیر وورزشکار بود )فکر نکنم به گروه خونی اش بخورد احتمالا اینها ساختگیه؟