۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

تکرار قول سعیدی‌‌کیا درباره پلاسکو

کد خبر : ۳۴۷۶۶۳
صراط: رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه تا دو سال آینده ساختمان پلاسکو بازسازی و واگذار می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین ایران و فرانسه برای تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری منعقد شده است.

محمد سعیدی‌کیا امروز در حاشیه مراسم واگذاری اسناد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای خدمت به محرومان با دستور امام راحل تأسیس شد، اظهار کرد: تاکنون 36 هزار فقره سند به مردم واگذار شد که از این تعداد 4 هزار فقره مربوط به مردم مازندران بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 20 هزار فقره سند به مردم واگذار شد و میزان اسناد واگذار شده از سوی بنیاد علوی در سال جاری را 16 هزار و 900 فقره اعلام کرد و افزود: در سال آینده 3 هزار فقره سند به مردم مازندران واگذار می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ادامه با بیان اینکه تا دو سال آینده ساختمان پلاسکو بازسازی و واگذار می‌شود، تصریح کرد: در نشست صمیمی با تعدادی از واحدهای صنفی از آنها خواستیم برای جلوگیری از خطر احتمالی، ارزش‌گذاری واقعی املاک و بناهایی که به طور قانونی تحت تملک آنها قرار دارند را اعلام تا هرچه زودتر اقدامات اساسی در مورد آن انجام شود.

سعیدی‌کیا از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ایران و فرانسه خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه برای همکاری مشترک در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری برای انتقال آخرین تکنولوژی و دانش فنی تولید ماهیان خاویاری امضا شده است.