۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶

این دو زن سارق را می شناسید؟+عکس

2 زن سارق که از طلافروشی‌ها سرقت می‌کنند، تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.
کد خبر : ۳۴۸۱۴
به گزارش صراط نیوز به نقل از جام‌جم، چندی پیش صاحب یک مغازه طلافروشی در خیابان هلال احمر در جنوب تهران با حضور در کلانتری 115 رازی از 2 زن سارق که یک رشته زنجیر و یک دستبند طلا را به ارزش 5 میلیون تومان سرقت کرده بودند، شکایت کرد.
با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 11 دستور پیگیری و تحقیق در این زمینه را در پایگاه هشتم پلیس آگاهی صادر کرد.

مرد مالباخته با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: هنگام غروب 2 خانم نسبتا جوان با ظاهری آراسته به بهانه خرید طلا وارد مغازه شدند و خواستند چند سرویس طلا و رشته دستبند را ببینند. وی افزود: در پی این درخواست من نیز طلاها را در اختیارشان قرار دادم تا این که به بهانه آوردن چند سکه طلا و معاوضه آن با سرویس طلا مغازه را ترک کردند.

مالباخته اضافه کرد: دقایقی پس از آن که 2 زن جوان مغازه را ترک کردند، متوجه شدم یک زنجیر و یک دستبند طلا به ارزش تقریبا 5 میلیون تومان را سرقت کرده‌اند.

تصاویر دوربین مداربسته

در پی این اظهارات، ماموران با حضور در مغازه شاکی و بازبینی دوربین مداربسته متوجه شدند هنگامی که یکی از زنان سارق در حال گفت‌وگو با مرد طلافروش بوده است، دیگر همدستش یک رشته زنجیر و دستبند را سرقت و سپس هر دو سارق مغازه را ترک کرده‌اند.

سرهنگ خان‌بابایی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوه و شگرد 2 زن سارق که تحت پوشش خریدار طلا از طلافروشی‌ها سرقت می‌کنند، بازپرس پرونده با صدور دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر ضبط شده از 2 متهم سارق در طلافروشی بدون پوشاندن چهره از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی از 2 متهم دارند، موضوع را با تلفن 66469851 به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع دهند. رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تصریح کرد: کسانی که با این شیوه اموالشان سرقت شده است می‌توانند برای اعلام شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

دو زن سارق

برچسب ها: سارق زن طلا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم