۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

جنایت خونین دایی در دفاع از خواهرزاده

عامل جنایت خونین در شیراز مدعی شد به خاطر حمایت ازخواهرزاده اش مرتکب قتل شده است.
کد خبر : ۳۴۸۱۵۲
صراط: «خبرجنوب» نوشت: عامل جنایت خونین در شیراز مدعی شد به خاطر حمایت ازخواهرزاده اش مرتکب قتل شده است.

چند روز قبل بازپرس کشیک دادسرای جنایی شیراز درجریان جنایتی خونین درمنطقه ای از این شهر قرارگرفت، مقتول پسر جوانی بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده و جسدش در یکی از کوچه ها رها شده بود.
با آغاز تحقیقات درباره این جنایت، بازپرس جنایی به بازجویی از شاهدان حادثه و تحقیق درباره عامل این جنایت پرداخت و سرانجام ساعاتی بعد سرنخ هایی از عامل جنایت که پسر جوانی بود به دست آمد.
با مشخص شدن هویت ضارب، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان پلیس استان فارس قرار گرفت و به این ترتیب خانه وی به محاصره پلیس درآمد ولی مرد جوان لحظاتی قبل از رسیدن پلیس از خانه متواری شده بود.
با فرار مرد جوان ردگیریهای گسترده پلیسی برای یافتن سرنخی از وی آغاز شد و سرانجام پس از گذشت چند ساعت از زمان جنایت، متهم در محاصره کارآگاهان قرار گرفته و بازداشت شد.
متهم در دادسرای جنایی شیراز مقابل بازپرس قرار گرفت و در تمام مدت جلسه در توضیح ماجرای جنایت گفت: شب حادثه خواهرزاده ام با تعدادی از دوستانش مشروب خورده بودند.
در این میان باهم سر مسائل جزیی درگیر شده و طی تماس تلفنی با من و برادر دیگرم درخواست کمک کرد.
او مدعی بود که به همراه برادرش در حالی که آدرس را از خواهرزاده اش گرفته به محل رفته و در نهایت در خیابان با آنها درگیر و با ضربه چاقو به مقتول حمله ور شده است.
با توجه به اعترافات این متهم ، ماموران چهار نفر دیگر را نیز که در نزاع شرکت داشته دستگیر کرده و به دادسرا احضار
کردند.
در بازجویی این متهمان آنها نیز مدعی شدند که متهم به قتل با چاقو به مقتول حمله ور شده است. گفتنی است این متهمان هم اکنون در بازداشت بسر می برند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی