۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

شریعتمداری: کلان سرمایه‌داران نمی‌توانند با نظام کنار بیایند

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه سرمایه‌داران به دنبال تغییر قوانین به نفع خویش هستند گفت: کلان سرمایه‌داران نمی‌توانند با نظام جمهوری اسلامی کنار بیایند.
کد خبر : ۳۴۸۵۲۲
صراط: مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه سرمایه‌داران به دنبال تغییر قوانین به نفع خویش هستند گفت: کلان سرمایه‌داران نمی‌توانند با نظام جمهوری اسلامی کنار بیایند.

به گزارش تسنیم از دماوند، حسین شریعتمداری در مراسم جشن انقلاب که شامگاه سه‌شنبه در مسجد جامع شهرستان دماوند برگزار شد اظهار داشت: در ورزش تکنیک‌های مختلفی وجود دارد در تکنیک ارعاب، دشمن توان خود را بسیار بزرگتر نشان می‌دهد و در تکنیک جوجی‌تسو از توان حریف علیه حریف استفاده می‌شود.

وی با اشاره به شکست دشمن ادامه داد: روزی در اجلاس ژنو و تصمیم‌گیری درباره مسائل سوریه، اجازه ورود ایران را ندادند و امروز ایران آمریکایی‌ها را راه نداد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ضمن بیان پالس دادن برخی مسئولان به دشمنان عنوان کرد: آقای مسئولی که می‌گویی خزانه خالی است آقای مسئولی که می‌گویی آمریکا با یک کلید می‌تواند، تمام تجهیزات نظامی ما را نابود کند دشمن از این مسائل پالس می‌گیرد.

شریعتمداری افزود: چرا وقتی جوانانمان از بیکاری می‌نالند برای اجرای طرحی با المان‌های اسلامی دست به دامن ایتالیایی‌ها می‌شویم. القای ضعف همواره از سوی دشمن اتفاق می‌افتد تا ملت متوجه جایگاه و توانایی خویش نشود ولی بعضی در داخل به پایگاه ایجاد و القای ضعف تبدیل می‌شوند.

وی با اشاره به تکنیک مارپیچ سقوط تصریح کرد: در تکنیک مارپیچ سقوط که دیواره‌های آن را رسانه‌ها تشکیل می‌دهد سعی می‌کنند که نظر اکثریت و نیروهای پای کار را در یک دالان سقوط بیندازند و نظری که با نظر مدنظرشان مخالفت است را در اقلیت نشان ‌دهند تا صاحبان آن نظر جرأت ابراز نظر نکنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: کلان سرمایه‌داران نمی‌توانند با نظام جمهوری اسلامی کنار بیایند و این به معنای حاکمیت سرمایه و نه داشتن سرمایه و ایجاد کار و اشتغال است چرا که سرمایه‌داران به دنبال تغییر قوانین به نفع خویش هستند.

شریعتمداری در پایان با اشاره به دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ایران قبل از انقلاب زیر نظر مستقیم آمریکا بود فرزندان شما باید در جنگی که به ما ربطی نداشت، برای نیروهای خارجی سفال می‌چیدند و 40 هزار مستشار آمریکایی را در خاک ایران می‌پذیرفتند و از دست رفتن این جزیره ثبات برای آمریکا، دشوار بود و اینجا آغاز درگیری ایران و آمریکا بود که بعد از آن نیز به اشکال مختلف ادامه پیدا کرد.
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند