۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۹

ارسال به دوستان حاشیه‌ای برای طلبه‌ها

شماره نخست مجله طلبگی حاشیه با مدیر مسؤولی حجت الاسلام و المسلمین رشاد تا پایان هفته منتشر خواهد شد.
کد خبر : ۳۴۸۷۱

به گزارش صراط نیوز به نقل از خبرآنلاین پیش شماره این مجله حوزوی از سوی مرکز پژوهشهای فکری و فرهنگی جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، با مدیر مسؤولی حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشاد،‌ رییس شورای مدیریت استانی حوزه علمیه تهران و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در خرداد ماه سال جاری به تیراژ هشت هزار نسخه به چاپ رسید و به حوزه های علمیه سراسر کشور ارسال شد.

در پیش شماره این نشریه مطالب مختلفی در پنج بخش مقصد، اندیشه، زی طلبگی، هنر و رسانه از بزرگان حوزه و نظرات، پندها، خاطرات و حکایت های آنها آورده شده و یکی از ارزشمندترین مطلب پیش شماره حاشیه، گفتگوی اختصاصی با آیت الله خوشوقت بود.

از مهمترین مطالبی که در شماره نخست مجله حاشیه آورده شده است، مصاحبه اختصاصی با آیت الله استادی، طلبه ماه، معرفی دو شاعر حوزوی، معرفی مدرسه چیذر تهران، مجله خبری، پرونده تصویری تبلیغ جهادی طلاب و دیگر مطالب خواهد بود. این نشریه به عنوان همراه طلاب جوان مطرح و سعی شده است در تنظیم و ارائه مطالب نشریه از این قشر بهره گیری شود. حجت الاسلام محمد باقر پور امینی، سردبیر نشریه طلبگی حاشیه است.

برچسب ها: طلبه حاشیه