۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

سانسور نقش آزیتا حاجیان در یک فیلم

بازیگر فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» گفت: سه سکانس بلند درباره مباحث مختلف روانشناسی در این فیلم به دلائلی که نمی‌دانم، حذف و برخی کوتاه شده است.
کد خبر : ۳۴۹۲۲۴
صراط: بازیگر فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» گفت: سه سکانس بلند درباره مباحث مختلف روانشناسی در این فیلم به دلائلی که نمی‌دانم، حذف و برخی کوتاه شده است.

به گزارش مهر ؛ آزیتا حاجیان، بازیگر نقش روانشناس در فیلم سینمایی «زیر سقف  دودی»‌ درباره نقش گفت: نقش من دارای سه سکانس کاملاً بلند بود که تقریبا همه آنها کم شده بودند. 

 قرار بود این سکانس‌ها تمام حرف‌های مربوط به طلاق عاطفی و آسیب‌های عاطفی بچه‌ها در این نوع روابط را نشان دهد، که البته فیلمبرداری هم شد اما باید این را از خانم درخشنده پرسید که علتش چیست که اینها حذف شده است.

حاجیان با اشاره به اینکه من هم با شما موافقم که بخشی از نتیجه گیری فیلم رها شده است، توضیح داد: جملاتی که قرار بود جمع بندی نهایی ازاین اتفاقات در فیلم صورت گیرد، متأسفانه بریده مانده بود.

این بازیگر فیلم «زیر سقف دودی» عنوان کرد: من این فیلم خانم درخشنده را خیلی دوست داشتم نقشم را هم خیلی دوست می‌دارم، فیلمی خوب ساخته می شود که سناریو خوبی داشته باشد بنابراین من به سناریو خیلی معتقد هستم.

وی در پایان اظهار کرد: فرصت نکردم فیلمی را در جشنواره فجر ببینم تنها فیلم  «زیر سقف دودی» را در جشنواره دیدم  و این فیلم را هم خیلی دوست داشتم و امیدوارم که در جامعه نیز تأثیرگذار باشد.