۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

مقصر هر 3 گل پرسپولیس در دربی! + عکس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس روز کابوس‌واری را مقابل استقلال پشت سر گذاشت.
کد خبر : ۳۴۹۳۰۳
صراط: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس روز کابوس‌واری را مقابل استقلال پشت سر گذاشت.

به گزارش میزان، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشت (یکشنبه) هشتادوچهارمین دربی پایتخت را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد و حالا انگشت انتقادات به سوی برانکو و شاگردانش نشانه رفته است.

محمد انصاری، مدافع پرسپولیس که فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود، یکی از کابوس‌وارترین روزهای خود را مقابل استقلال پشت سر گذاشت. وی در صحنه گل اول استقلال، ضربه سر نخست را زد اما به جای اینکه توپ را به سمت کناره‌ها دفع کند، دقیقاً توپ را به فرشید اسماعیلی داد و هافبک استقلال با شوتی تماشایی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

انصاری در صحنه گل دوم هم در حالی که اسماعیلی درون محوطه جریمه پرسپولیس حضور داشت، تنها توپ را تماشا کرد و اجازه داد هافبک استقلال توپ را سانتر کند و در ادامه علی قربانی آبی‌پوشان را پیش بیندازد.

کابوس انصاری در صحنه گل سوم تکمیل شد؛ مسلمان توپ را در میانه میدان لو داد و امید نورافکن با پاس قطری بلند و زیبا، کاوه رضایی را صاحب توپ کرد. انصاری تنها رضایی را مشایعت کرد و اجازه داد او توپ را کنترل کند و شوت خود را به سمت دروازه بزند.

مدافع 25 ساله سرخ‌پوشان که در این فصل تغییر پست داده و از دفاع چپ به قلب دفاع پرسپولیس رفته، در این فصل عملکرد نسبتاً خوبی داشت اما روز گذشته یکی از بدترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت.

مقصر هر 3 گل پرسپولیس در دربی! + عکس