۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

خادم الشریعه: مربی‌ام اسرار من را لو نداد

سارا خادم الشریعه معقتد است که مربی‌اش اسرار بازی او را لو نمی‌دهد و باختش مربوط به عدم تدارک مناسب بوده است.
کد خبر : ۳۴۹۵۱۷
صراط: سارا خادم الشریعه معقتد است که مربی‌اش اسرار بازی او را لو نمی‌دهد و باختش مربوط به عدم تدارک مناسب بوده است.

ملی‌پوش شطرنج ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حذفش از رقابت‌های شطرنج قهرمانی زنان جهان ، گفت‌: من تدارک خوبی برای مسابقات ندیده بودم و رقیبم تدارک بهتری داشت. من آن طور که باید و شاید خوب نبودم. ما میزبان مسابقات بودیم و توقع داشتم که به مرحله بعد برسم و از این فرصت میزبانی بهترین استفاده را ببرم. واقعا  جنگیدم و تلاشم به ثمر ننشست.

وی ادامه‌ داد: باخت من ربطی به لو دادن اسرارم ندارد ، زیرا رابین مربی من است و چنین کاری را نمی‌کند. من ترسی از این اتفاق نداشتم و اتفاقا از رابین در این دوره کمک هم گرفتم. اگر ترس داشتم که این کار را انجام نمی دادم. من شاگرد رابین هستم و اگر هم موفق شوم به نفع اوست. تنها دلیل باخت من اشتباه‌های خودم بود و می‌توانستم پیروز باشم.

سارا خادم الشریعه در ادامه صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: ما میزبانی بسیار خوبی داریم و همه از این میزبانی رضایت دارند. شرایط ایران بسیار خوب است و تدارک مناسبی دیده‌اند. شاید بد شانس بودیم که کسی به مرحله بعدی صعود نکرد ، چون تنها خودم را نمی گویم ،‌  میترا حجازی پور خیلی جنگید و بدشانس بود. آتوسا پورکاشیان نیز به حریف خیلی قدرتمندی روبرو شد و قرعه سختی داشت. امیدوارم که در دوره‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم. من خودم ناراحت هستم که  نتوانستم نتیجه‌ای بگیرم، اما نمی‌شود کاری کرد و باید به فکر جبران آن در مسابقات بعدی باشم. تنها از مردم عذرخواهی می‌کنم.