۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

مدارس کدام شهرها چهارشنبه تعطیل است؟

به دلیل بارش برف، برودت هوا، سرما و یخبندان مدارس برخی از نقاط کشور روز چهارشنبه 27 بهمن تعطیل اعلام شد.
کد خبر : ۳۴۹۵۸۸

صراط:  به دلیل بارش برف، برودت هوا، سرما و یخبندان مدارس برخی از نقاط کشور روز چهارشنبه 27 بهمن تعطیل اعلام شد.

به گزارش مهر، رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس در برخی مناطق این استان به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر طی فردا خبر داد.

امید سلاجقه گفت: فردا چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه مدارس شهرستان عنبرآباد در تمام دوره های تحصیلی و مراکز پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان رابر به دلیل بارش باران و آبگرفتگی سطح معابر تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین مدارس روستایی شهرستان رابر در تمام دوره های تحصیلی تعطیل است.

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی دوره های تحصیلی مدارس فاریاب و بافت هم فردا تعطیل است.

مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف، یخبندان و برودت هوا تعدادی مدارس استان در سری صبح روزچهارشنبه ۲۷ بهمن تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به بارش برف، یخبندان، برودت هوا و لغزندگی جاده ها در برخی مناطق استان؛ چهارشنبه ۲۷بهمن، مدارس برخی مناطق استان در نوبت صبح به این شرح تعطیل اعلام می شود:

سیلوانا و صومای برادوست: تمامی مقاطع تحصیلی- تعطیل

پیرانشهر: تمامی مقاطع تحصیلی- تعطیل

سردشت: مقطع ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

همچنین در دو روز گذشته بارش برف مدارس برخی مناطق استان در سری صبح و بعد از ظهر را تعطیل کرده بود.

بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی است.

برخی مدارس فارس در نوبت صبح چهارشنبه تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: مدارس پیش دبستانی و دبستان دردوشهرستان جهرم و زرین دشت در نوبت صبح روزچهارشنبه ۲۷ بهمن تعطیل شد.

حمیدرضا شعبانی با اعلام این خبرافزود: با توجه به بارندگی اخیر و باتوجه به درخواست مدیران آموزش و پرورش و فرمانداران شهرستانهای زرین دشت و جهرم و تصویب واعلام ستاد مدیریت بحران استان مدارس پیش دبستانی و دبستان در این دو شهرستان در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۷بهمن تعطیل شد.

شعبانی گفت: این اطلاعیه تا ساعت ۲۱ امشب صادر شده و در صورت احتمال تعطیلی مدارس در سایر شهرستانها در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن سریعا به اطلاع هم استانی ها رسانده خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: هم استانی های عزیزاخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس و لغو امتحانات را صرفا از طریق سایت اداره کل آموزش وپرورش فارس به دنبال کنند.


برچسب ها: صراط مدارس تعطیل