۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

کودک ۸ ساله خوافی در سیلاب غرق شد

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: بی‌احتیاطی یک کودک ۸ ساله سبب شد تا طعمه رودخانه خروشان روستای صیدآباد شهرستان خواف شده و جان خود را از دست بدهد.
کد خبر : ۳۴۹۸۳۶
صراط: سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: بی‌احتیاطی یک کودک ۸ ساله سبب شد تا طعمه رودخانه خروشان روستای صیدآباد شهرستان خواف شده و جان خود را از دست بدهد.

مجتبی محمودی در گفتگو با مهر اظهار کرد: افزایش بارش های پیاپی در منطقه خواف خراسان رضوی منجر به بالاآمدن سطح آب در آبگیرها و رودخانه‌های این منطقه و ایجاد سیلاب شد، به‌طوریکه عصر چهارشنبه پسر بچه ای به داخل آب رودخانه ای واقع در روستای صیدآباد افتاد و پیکر بی‌جانش حدود پنج کیلومتر بعد در روستای چمن‌آباد از آب گرفته شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام حادثه، تیم عملیاتی سیلاب جمعیت هلال احمر خواف در کمتر از ۱۰ دقیقه در محل حاضر شد در حالی که جسد این پسربچه قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط یکی از شهروندان از آب گرفته شده و به درمانگاه روستای چمن آباد منتقل شده بود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: اما متاسفانه این کودک قبل از رسیدن به بیمارستان در داخل سیلاب جان خود را از دست داده بود.

وی تصریح کرد: به گفته پدر کودک، گویا ابتدا یکی از کفش‌های وی در آب افتاده بوده که او در تلاش برای گرفتن کفش خود به داخل رودخانه روستا سقوط کرد.