۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

گلزنی جهانبخش و آزمون در لیگ اروپا

کد خبر : ۳۴۹۸۷۱
در دیدارهای رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا مهاجمان ایرانی درخشیدند، روستوف توانست حریف خود را شکست دهد اما آلکمار شکست خورد و المپیاکوس در خانه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها روستوف برابر اسپارتاپراگ قرار گرفت و با چهار گل مهمانش را شکست داد. میها ملویا گل نخست روستوف را در دقیقه 15 به ثمر رساند. تیموکو کوناته در دقیقه 32 کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و باعث شد اسپارتا 10 نفره به کار خود ادامه دهد. این موضوع باعث شد روستوف به راحتی به بازی‌اش ادامه دهد و سه بار دروازه مهمانش را باز کند.

دیمیتری پولوز چند دقیقه بعد گل دوم تیمش را به ثمر رساندو کریستین نوبوا پیش از پایان نیمه نخست برای روستوف گلزنی کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی میزبان که در 67 به بازی آمده بود یک دقیقه پس از حضورش آخرین گل روستوف را به ثمر رساند. با این پیروزی میزبان تقریبا صعودش به مرحله بعد را تثبیت کرد.

در دیگر دیدار مهم امشب آلکمار میزبان لیون بود که چهار بر یک مغلوب مهمانش شد. با وجود این که آلکمار در بیشتر بازی تیم برتر بود اما لیون در ضد حمله خوب عمل کرد و توانست چهار بار دروازه میزبانش را باز کند. علیرضا جهانبخش که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت تک گل تیمش را در دقیقه  68 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. آلکمار در بازی برگشت برای صعود باید حداقل چهار گل به ثمر برساند.

در دیگر بازی مهم المپیاکوس برابر عثمانلی اسپور بدون گل متوقف شد. کریم انصاری‌فرد در دقیقه 87 فرصت بازی برای المپیاکوس را پیدا کرد.

در این شب تاتنهام با یک گل مغلوب میزبانش خنت شد، فیورنتینا با نتیجه مشابه مونشن گلادباخ را شکست داد، دیدار تیم‌های خنک و آسترا جورجیا با تساوی دو بر دو به پایان رسید، فنرباغچه با یک گل مغلوب کراسنودار شد، کپنهاگن دو بر یک لودوگورتس را شکست داد و سلتاویگو برابر میمهانش با یک گل شکست خورد.
برچسب ها: صراط فوتبال