۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

بازیکنان دوپینگی کجا بازی می‌کنند؟!/ از پدیده تا استقلال!

از تیم‌های پدیده و صنعت نفت گرفته تا استقلال، تراکتورسازی، صبای قم و سپاهان به عنوان باشگاه‌های 2 بازیکن دوپینگی نام برده می‌شود.
کد خبر : ۳۴۹۹۹۷
صراط: از تیم‌های پدیده و صنعت نفت گرفته تا استقلال، تراکتورسازی، صبای قم و سپاهان به عنوان باشگاه‌های 2 بازیکن دوپینگی نام برده می‌شود.

به گزارش میزان، دو روز پیش رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از اعلام نتایج دو نمونه مثبت تست دوپینگ در مسابقات لیگ برتر فوتبال خبر داد.

پس از اظهار نظر دکتر توحید سیف‌برقی، گمانه‌زنی‌ها در خصوص نام این دو بازیکن آغاز شد. برخی با حروف مخفف به افشای نام این دو بازیکن لیگ برتری پرداختند و بعضی دیگر با تقسیم‌بندی تیم‌های تهرانی و شهرستانی، سعی داشتند کدهایی را برای نزدیک شدن به نام آنها بدهند.

پراکندگی نام‌هایی که گفته می‌شود این دو بازیکن دوپینگی در آنها بازی می‌کنند بسیار زیاد است اما از بازیکنان سرشناسی نام می‌برند که نمونه دوپینگ آنها مثبت شده و محرومیتی سنگین در انتظارشان خواهد بود.

جالب اینکه از تیم‌های پدیده و صنعت نفت گرفته تا استقلال، تراکتورسازی، صبای قم و سپاهان به عنوان باشگاه‌های این دو بازیکن نام می‌برند اما هنوز کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی نام این دو بازیکن را منتشر نکرده است.