۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

آب در شهر گراش قطع شد

فرماندار گراش با اشاره به قطعی آب در شهر گراش گفت: شکستگی خط انتقال آب‌رسانی سد سلمان فارسی سبب قطعی آب در برخی نقاط شهری و روستایی گراش شده است.
کد خبر : ۳۵۰۱۷۵
صراط: فرماندار گراش با اشاره به قطعی آب در شهر گراش گفت: شکستگی خط انتقال آب‌رسانی سد سلمان فارسی سبب قطعی آب در برخی نقاط شهری و روستایی گراش شده است.

اصغر فرودی در گفت‌وگو با تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه شکستگی خط انتقال آب از سد سلمان فارسی سبب قطعی آب شهر گراش و برخی از مناطق روستایی این شهرستان شده است، اظهار داشت: در حال حاضر آب شهر گراش قطع شده و تلاش می‌شود تا از چاه‌های موجود آب را تامین کرد.

وی با بیان اینکه برخی از نواحی که در ارتفاع قرار دارند بیشتر با کمبود آب مواجه هستند، گفت: مناطقی چون مسکن مهر و محله پاقلعه گراش بیش از دیگر مناطق با کمبود آب روبه‌رو هستند و آب در این مناطق به صورت جیره‌بندی عرضه می‌شود.

فرماندار گراش افزود: در روستاهای فداغ و خلیلی نیز خط انتقال آب از چاه‌ها آسیب دیده که این امر نیز سبب شده مردم این دو منطقه هم با کمبود آب روبه‌رو باشند.

فرودی با بیان اینکه رفع کامل این مشکل منوط به بازسازی خط انتقال آب سد سلمان فارسی است، بیان کرد: از آنجا که این موضوع استانی است و از اختیار شهرستان خارج است پیش‌بینی می‌شود تا آخر هفته کمبود آب در گراش ادامه داشته باشد.

فرماندار گراش پیش از این از خسارت 10 میلیارد تومانی سیل به این شهرستان خبر داده بود.
برچسب ها: آب گراش باران سد صراط