۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

جلیلی به لیست 50 کاندیدای نهایی جمنا اضافه شد

کد خبر : ۳۵۰۷۴۴
صراط: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از قرار گرفتن نام جلیلی بین 50 نفر معرفی شده به جبهه مردمی خبر داد و گفت:‌ نام آقای جلیلی در روز مجمع ملی به رای گذاشته می‌شود تا مشخص شود آیا جز 10 نفر نهایی هست یا خیر.

مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس،‌ با اشاره به تلاش‌های صورت گفته برای افزایش گستره همکاری گفتمانی بین نیروهای انقلاب،‌ اظهار داشت:‌ ما  جلسات مثبت و سازنده‌ای با جبهه پایداری داشته‌ایم،‌ برخی از اعضای هیأت مؤسس نیز با شخص آیت‌الله مصباح که جایگاه بالایی در جبهه پایداری دارد، دو جلسه داشته‌اند.

دستجردی با تاکید بر اینکه این دو جلسه بسیار خوب بوده است، ادامه داد: بنابراین به دنبال این جلسات و همدلی‌هایی که انجام شد، حجت‌الاسلام آقاتهرانی سخنان اخیر را مطرح کرد که برای رسیدن به وحدت امیدوارکننده بود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ابراز امیدواری برای اینکه شاخص‌ها ما را به یک وحدت در کاندیداتوری برساند از قرار گرفتن نام جلیلی بین 50 نفر معرفی شده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما از همه دوستان استقبال می‌کنیم،‌ برای ما مهم نیست چه کسی انتخاب شود بلکه مهم این است که نظر نیروهای انقلابی دلسوز را داشته باشیم.

دستجردی با بیان اینکه از بین 50 نفری که برای کاندیداتوری معرفی شده یا اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، آقای جلیلی نیز مطرح هستند،‌ یادآور شد:‌ با اینکه آقای جلیلی اعلام نکرده است که جبهه مردمی را قبول دارد اما نظر همه دوستان در هیأت مؤسس این بود که نظر دوستان پذیرفته شود و نام آقای جلیلی روز پنجشنبه به رای گذاشته شود تا ببینیم آیا جز 10 نفری که بالاترین رای را می‌آورد،‌ هست یا خیر.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین افزود:‌ بنابراین اساس برنامه جبهه بر مبنای تعامل است و امیدورایم همه دوستان بدانند ما با هیچکس دوستی یا خصومت نداریم و می‌خواهیم آنچه از بدنه مردمی می‌آید همان باشد.