۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

رحیمیان: مطالبات برحق رهبرانقلاب عموما بر زمین مانده است

حجت‌الاسلام رحیمیان دغدغه دوم برای شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب را بر زمین ماندن مطالبات رهبری دانست و عنوان کرد: آنجا که رهبر معظم انقلاب اظهار نگرانی و مطالبه کردند، کارها بر زمین مانده که نمونه‌های آن اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، مشکلات فضای مجازی و ده‌ها مطالبه دیگر رهبر معظم انقلاب همچنان بر زمین مانده است.
کد خبر : ۳۵۰۹۰۳
حجت‌الاسلام رحیمیان دغدغه دوم برای شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب را بر زمین ماندن مطالبات رهبری دانست و عنوان کرد: آنجا که رهبر معظم انقلاب اظهار نگرانی و مطالبه کردند، کارها بر زمین مانده که نمونه‌های آن اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، مشکلات فضای مجازی و ده‌ها مطالبه دیگر رهبر معظم انقلاب همچنان بر زمین مانده است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین مجمع ملی این جبهه مردمی که در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاری است، گفت: برگزاری اولین مجمع این جبهه در جوار مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگ‌ترین مجموعه شهدای جهان که 33 هزار شهید در بهشت زهرا مدفون هستند، امری مبارک است.
 
وی تصریح کرد: آنچه موجب حضور نیروهای انقلاب با این جبهه شده، به دلیل دو مسئله است که باعث شده انگیزه‌ای شود تا هزاران هزار نفر در سراسر ایران با اشتیاق به این جبهه بپیوندند.
 
رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه‌ها باعث شده تا در شرایط فعلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب شکل بگیرد، گفت: نگرانی اول دلبستگی و امید به دشمن، نگرانی از عدم توجه به عدم تمرکز بر معیشت مردم، گرفتاری اقتصادی مردم و اشتغال و امثال این گرفتاری‌ها در جامعه است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: در حالی که نظام اسلامی در درجه اول هدف و فلسفه وجودیش خدمت به مردم و رفع کاستی‌های مردم است.
 
وی دغدغه دوم برای شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب را بر زمین ماندن مطالبات رهبری دانست و عنوان کرد: آنجا که رهبر معظم انقلاب اظهار نگرانی و مطالبه کردند، کارها بر زمین مانده که نمونه‌های آن اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، مشکلات فضای مجازی و ده‌ها مطالبه دیگر رهبر معظم انقلاب همچنان بر زمین مانده است.
 
رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: نگرانی‌هایی از یکسو درباره جابجایی ارزش‌ها با ضدارزش‌ها و از سوی دیگر اعتقاد بر اینکه تنها راه درمان این دردها، مسئله وحدت و همدلی و همسویی مجموعه نیروهای انقلاب است، دلیل شکل‌گیری این جبهه بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: دردمندان و دغدغه‌مندان و همه مومنانی که نگران آینده کشور و انقلاب هستند به این نتیجه رسیدند که باید دور هم و گرد یک جبهه جمع شوند و متحد شوند و به حل و فصل مسائل بپردازند.
 
وی با بیان اینکه این جبهه یک حزب جدید نیست، گفت: این جبهه به این دلیل حزب جدید نیست که خدای نکرده مشکلات و انشقاقی بر انشقاق‌های دیگر نیفزاید، بلکه این جبهه یک حلقه وصل، محل اتصال و پیوند بین همه نیروهای انقلاب است.
 
رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جبهه نقش پدری ندارد، بلکه برادرانه به دنبال حل دغدغه‌های موجود است.
 
وی تصریح کرد: این جبهه سعی دارد احزاب، جناح‌ها و اقوام را حول محور انقلاب، خط امام، پیروی از مقام ولایت و رهبری منسجم کند تا در راه رضای خدا و برای رفع مشکلات قدم برداشته شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: تاسیس جبهه یک کار جدیدی بود که تاکنون شکل نگرفته بود و امیدواریم این راه برای همیشه در جامعه استمرار یابد.
 
رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 و انتخابات شهر و روستا، گفت: هر چند این انتخابات پیش رو ایستگاه اول این جبهه است، اما اصل حرکت، انسجام نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: این راه، راهی است که برای عبور از مشکلات آن باید وحدت ایجاد شود و آنچه در این ایستگاه باید مورد توجه قرار گیرد رسیدن به بهترین گزینه اصلح از میان گزینه‌ها برای جایگاه مسئولیت اجرایی کشور است.
 
وی در پایان تصریح کرد: آنچه که نتوانست ملت ایران را در برابر تحریم‌های فلج‌کننده از پای در بیاورد، خط و مشی و زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی بود؛ همان شخصی که در منزلی استیجاری، موکتی را پهن کرده بود و از میهمانان میزبانی می‌کرد.