۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

سردار شریف: بیداری جهانی به‌واسطه گفتمان انقلاب است

کد خبر : ۳۵۱۰۸۰
صراط: مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گفتمان ما در انقلاب اسلامی باعث شده است جهان بیدار شود، هیچ انقلاب و مکتبی این آرمان را در خود نداشته و منحصر به ما است و وظیفه‌ داریم آن را گسترش دهیم.

به گزارش فارس، سردار رمضان شریف صبح امروز در مراسم صبحگاه رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور در اردوگاه شهید رجایی این شهر اظهار داشت: جان‌فشانی مردم نیشابور در راه انقلاب اسلامی با برخی استان‌های کشور برابری می‌کند، بیش از دو هزار و 400 شهید، 6 هزار جانباز و 313 آزاده در کنار بیش از 80 هزار رزمنده آمار بسیار معناداری از این شهر تاریخی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اگر می‌خواهد میزان پایبندی مردم به‌ نظام اسلامی را ببیند خوب است همین شهر را مورد مطالعه قرار دهد.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز در معرض حمله گسترده و سازمان‌یافته دشمن هستیم، این حمله از 38 سال پیش به‌واسطه گفتمان متمایز انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

شریف تصریح کرد: گفتمان ما در انقلاب اسلامی باعث شده است جهان بیدار شود، هیچ انقلاب و مکتبی این آرمان را در خود نداشته و منحصر به ما است و وظیفه‌ داریم آن را گسترش دهیم.

وی گفت: سکویی که ایران اسلامی امروز بر روی آن ایستاده است منحصربه‌فرد است و دلیل آن اطاعت از فرمان مقام عظمای ولایت است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: برخی کشورهای منطقه باعث برهم زدن و گسترش تروریسم در جهان شده‌اند، دلیل این کار چیزی جز نادانی و جاهل بودن آن‌ها نیست ولی نتایج کار آن‌ها تا الان آوارگی چندین میلیون نفر بوده است.

شریف بیان داشت: کسانی که امروز خود را پرده‌دار کعبه می‌دانند خود عامل گسترش تروریسم هستند.

وی با اشاره به وقایع سوریه در چند سال گذشته تأکید کرد: مقام معظم رهبری پنج سال پیش بیان فرموده بودند که مردم و ملت سوریه از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد که امروز شاهد این رویداد هستیم.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ما ملتی بزرگ، دقیق و دارای رهبری است که راه نفوذ در همه عرصه‌ها را بسته و اجازه دست‌درازی به این مرزوبوم را نمی‌دهد.

شریف خاطرنشان کرد: دشمن در تحلیل‌های خود مردم ایران را دارای سه شاخصه مهم دانسته است که آن‌ها را نسبت به دیگر کشورها برتر می‌کند، اولین عامل فرهنگ دینی و اسلامی مستحکم مردم است.

وی ادامه داد: دومین عامل را رهبری دینی و سومین عامل را ملت و مردم ایران معرفی کرده‌اند.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر برخی سردمداران کشورهای غربی تأکید کرد: ما هرلحظه به وظیفه خود عمل می‌کنیم، در حوزه دفاعی به برکت راهنمایی‌های مقام معظم رهبری قدرت این را داریم که از همه مظلومان عالم دفاع کنیم.

شریف بیان داشت: اما در کنار وجود این اقتدار از مسؤولان انتظار داریم که به ملت فهیم ایران خدمت کنند، وقتی در جامعه فردی معتاد، تحصیل‌کرده بدون کار و حتی جوان آماده ازدواج ولی با مشکلات پیش روی این امر مقدس را مشاهده می‌کنیم بسیار متأثر می‌شویم.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه مسؤولان، خیرین و آحاد مردم است که به این افراد کمک کنند، ما حتماً قادریم با تلاش و تفکر بسیجی به ملت ایران خدمت کنیم، ملت ایران قدرت الهام‌بخش بودن در همه زمینه‌ها را دارد.

وی در پایان تأکید کرد: دشمن تلاش کرد ما را در سطح بین‌المللی کوچک نشان دهد ولی امنیت کشور ما که در بین امن‌ترین مناطق جهان است جواب بسیار خوبی به همه دشمنان بوده و هست.
برچسب ها: صراط سردار شریف