۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

تراکتورسازی در آستانه کسر 6 امتیاز

باشگاه تراکتورسازی بابت شکایت فریرا بازیکن خارجی سابق خود در خطر کسر 6 امتیاز قرار دارد.
کد خبر : ۳۵۱۱۱۵
صراط: باشگاه تراکتورسازی علاوه بر اینکه با محرومیت دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده است از سوی فیفا به علت پرداخت نکردن طلب فریرا، بازیکن برزیلی سابق خود به کسر امتیاز تهدید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فریرا مدافع برزیلی سابق تراکتورسازی به علت پرداخت نشدن مطالباتش از این تیم تبریزی شکایت کرده است و فیفا هم 60 روز به تراکتورسازی مهلت داده است تا مطالبات این بازیکن برزیلی پرداخت کند و اگر این باشگاه در موعد مقرر نتواند طلب فریرا پرداخت کند با کسر امتیاز مواجه می شود. 

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته وضعیت بازیکنان ضمن تایید این موضوع گفت: طبق آخرین نامه فیفا، باشگاه تراکتورسازی 60 روز مهلت  برای پرداخت طلب فریرا بازیکن خارجی سابق خود دارد و در صورت پرداخت نکردن مطالبات این بازیکن با کسر 6 امتیازی مواجه می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه تراکتورسازی باید 20 هزار فرانک به همراه جریمه دیر کرد 2 هزار فرانکی به حساب فریرا بازیکن برزیلی واریز کند در غیر این صورت 6 امتیاز از این تیم کسر می شود. به هر حال 20 روز از مهلت قانونی فیفا به باشگاه تراکتورسازی گذشته است و این باشگاه در ظرف 40 روز باید مبلغ 22 هزار فرانکی پرداخت کند تا دچار مشکل نشود. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان تراکتورسازی در موعد مقرر مطالبات فریرا پرداخت کنند تا با کسر 6 امتیازی مواجه نشوند.