۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
سفیر ایران در عمان:

شهدا رفتند تا ما دچار انحرافات و کج روی ها نشویم

ثمره خون شهداء پایداری و مجاهدت ملت ایران ، ظهور بیداری اسلامی در جهان اسلام و بیداری انسانی در غرب را به همراه داشته است .
کد خبر : ۳۵۱۸۹
"صراط" - حسین نوش آبادی سفیر و نماینده تام الختیار جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان در همایش حماسه پایداری و بیداری اسلامی که در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و در وزارت اقتصاد و دارایی برگزارشد، با اشاره به نقش شهداء در سربلندی و عزت ایران اسلامی تاکید کرد: شهدا رفتند و به تکلیفشان عمل کردند و ما که ماندیم باید وظیفه مان را بشناسیم و به آن عمل کنیم و دچار انحرافات و کج رویها نشویم.

به گزارش خبرنگار صراط ، نوش آبادی، با اشاره به تحولات جهان اظهار داشت: ثمره خون شهداء پایداری و مجاهدت ملت ایران ، ظهور بیداری اسلامی در جهان اسلام و بیداری انسانی در غرب را به همراه داشته است و همانطور که هر کس برای زندگی شخصی خویش به نحوی سرمایه گذاری می کند، سرمایه گرانقدر انقلاب اسلامی ما دوران هشت ساله دفاع مقدس است.
سفیر ایران در عمان در ادامه افزود: اگر کسانی بخواهند این فداکاری ها را به فراموشی بسپارند، دچار گناهی نابخشودنی شده اند.
نماینده ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: حماسه هشت سال دفاع مقدس سرمایه ماندگاری برای نسل های آینده است و شهدای عزیز ما پرچمداران واقعی عزت و شرف ایران اسلامی هستند.
حسین نوش آبادی در در پایان با اشاره به وعده های الهی در قرآن کریم، که مزد مجاهدان در راه خدا را بهشت جاودان قرار داده است گفت: وعده های الهی مانند وعده های ما انسانها نیست که بدان عمل نشود بلکه وعده های خداوند تحقق پذیر و تخلف ناپذیر است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۸
شهدا رفتند تا ما دچار انحرافات و کج روی ها نشویم آيا واقعا نشديد ؟؟؟؟؟؟؟که شديد چقدر پول بيت المال در سفارت خانه هاي کشور به بهانه هاي جشن ها ومراسم ها هدر مي رود؟ تا کي تزوير وريا وسره سره بازي روي خون پاک ومقدس شهدا نزديک است که خداوند حاکمان تزوير را رسوا کند.
کیمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
زمان دولت حضرت آیت الله رفسنجانی چند برابر الآن در سفارتخانه ها بریز و بپاش می شد، کسی چیزی نمی گفت.

حالا الآن چه بریز و بپاش بکنن چه نکنن ، همه به احمدی نژاد ، ناسزا می گویند.

انصاف داشته باشیم.
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۳
۱۱
سفير مثل اينكه هوس عزل شدن به سرت زده ! تا دير نشده حرفتو عوض كن و بگو كوروش رستم و اسفنديار رفتند تا ما دچار انحراف نشيم
Rend
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۸
۰
خدایا! انقلاب ما رسالتی دیگر برای دنیا دارد! دست دشمنان را در مداخله در مسائل داخلی کشور قطع کن!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
چه گوش هایی را که با همین حرف ها با پنبه بریدن و نگذاشتنند خونشان به زمین بریزد .
اما نمی دانستند که روزی قطره یا قطره هایی از خون گوش های بریده به زمین می رسد و مردم را بیدار می کند.
حالا امت باید بدانند کلیه کسانی که از روز اول تا کنون با چکمه های کثیف وارد بیت المال شدند از یک قماش ؛؛ و ذره ای اعتقاد به شهید و شهادت و اسلام ندارند .
چنان قوی و ریشه دار شدن که به جز خداوند کسی نمی تواند با آنها بر خورد کند . خدایا بحق خون شهدا ریشه دزدان بیت المال را از 22 بهمن 57 تا کنون را بخشکان آمین
وراميني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
خيلي باحالي صراط جون- برو دست هرچي مزدوره از پشت بستي معلوم شد تورو هم سفير نمك گيرت كرده ببينم بببينم نكنه برا توهم دعوت نامه عمان فرستاده كه اينجوري وكيل مدفع آقاي نو......... مش...... چي شدي؟ اينو بدون كه اين آقا برا اينكه راي بياره همه چي ميگه حتي ميزنه زير حرفاش توهم با سانسور كامنتام نشون دادي كه رسانه آزادي نيستي پس من ديگه به صراط هيچ وقت نميام چون ديگه حالم از هرچي دروغگو و مزدور بدم مياد
amir
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
این آقا حسین نوش آبادی سفیر و نماینده تام الختیار جمهوری اسلامی ایران تا حالا چطور یاد شهدا نبود حالا نزدیک انتخابات
صراط جان از شما بعید که ندونید ایشون به .............. وابستگی شدید دارد و توسط م... در انتخابات مجلس حمایت ......... می شود .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
باتشکرازصراط،امثال آقای نوش آبادی که واقعا هم در گفتار و هم در عمل سالم و پاکدست در عرصه سیاست سالیان متمادی امتحان خودشان را به خوبی پس داده اند مایه افتخار ،سربلندی وعزت انقلاب است چون خیلی ها کمیتشان لنگ است!!!
ازورامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
خدا وکیلی اقای نوش ابادی از افراد پاک وبا صداقت است ودر دو دوره ای که نماینذه مردم شهر شهید پرور وحماسه ساز پانزده خرداد سال چهل و دو-ورامین سرافراز-بودند خیلی زحمت کشیدند انشااللهدرسایه سار ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای موفق باشند