۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
اميرگان:

از جريان‌انحرافي‌دولت هرکاري برمي‌آيد

رئیس مستعفی حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت برای اثبات داشتن حکم مسئولیت در این مرکز، گفت که اسناد تقدیر برخی مسئولان دولتی از جمله قائم‌مقام مشايی در حوزه مشاوران جوان از وی در نهاد ریاست جمهوری موجود است.
کد خبر : ۳۵۱۹۸

به گزارش صراط نیوز، پس از استعفای رئیس حوزه مشاوران جوان "مرکز ارتباطات دولت و روحانیت" به دلیل دخالت‌های جریان انحرافی در حوزه متبوعش که خبر آن روز گذشته در خبرگزاری فارس منتشر شد، برخی رسانه‌های وابسته به جریان انحرافی با درج مطلبی غیر واقعی این استعفا را سفارشی و غیر واقعی خواندند.
 
خبرگزاری فارس ضمن گفت‌وگو با حجت الاسلام امیر امیرگان رئیس مستعفی حوزه مشاوران جوان "مرکز ارتباطات دولت و روحانیت" درباره دخالت‌ها و کارشکنی‌های جریان انحرافی و لیدر آن در حوزه مشاوران دولت، در ذیل به انتشار اسنادی می‌پردازد که نشان می‌دهد وی از سال 88 با حکم رسمی در حوزه مشاوران دولت فعالیت کرده است.
 
امیرگان در گفت‌وگوی خود با خبرنگار ما درباره نحوه آشنایی خود با مشاورسابق امور روحانیت دولت می‌گوید: آذر ماه سال 88 پس از 2 سال همکاری با حجت الاسلام سقای بی‌ریا در مسائل فرهنگی، اجتماعی و جوانان، یک سری پیشنهاد و طرح‌هایی داشتم که در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت پیگیری می‌کردم از این رو حجت‌الاسلام بی‌ریا حکم سمت مشاورت جوان این مرکز را برای من زدند.
 
وی ادامه داد: پس از حکم حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا، قرار شد که یک تیم مشورتی یا همان گروه مشاوران جوان را در مرکز ایجاد کنیم. بنابراین ما از همان موقع فعالیت خود را شروع کردیم و بعد از این نیز بنده دو جلسه در ساختمان کوثر در تهران در حوزه مشاوران جوان حضور پیدا کردم. یک بار با معاون منابع انسانی حوزه مشاوران جوان جلسه داشتم و یک بار هم با آقای مسجدی که قائم مقام و نماینده تام الاختیار ریاست حوزه مشاوران جوان را عهده دار است جلساتی داشتم.
 
رئیس مستعفی حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت درخصوص جزئیات جلسات خود با خجسته‌پور گفت: در این جلسه وی نسبت به مواضع علامه مصباح در خصوص برخی افراد در دولت، انتقاد کرد که بنده با اشاره به جایگاه علامه مصباح پاسخ دادم که ایشان صاحب نظر هستند و می‌توانند نظر خود را مطرح کنند.
 
امیرگان ادامه داد: بنده بهمن سال 88 در جلسه حوزه مشاوران جوان که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دعوت شده و شرکت کردم و بعد از این نیز در اجلاسیه مشاوران جوان و هیأت دولت با استانداران نیز بنده به همراه حاج آقا بی‌ریا شرکت کردم. بعد از این جلسه نامه‌ای از سوی شخص آقای مسجدی به بنده ارسال شد که در آن نامه از بنده به عنوان رئیس گروه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا تقدیر و تشکر شد. با توجه به این نامه اگر بنده حکمی نداشتم چرا آقای مسجدی در نامه فوق الذکر از بنده به عنوان رئیس گروه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نام برده و تشکر کرده است.
 
وی در ادامه یادآور شد: ارتباط بنده با مرکز ارتباطات دولت با روحانیت تا زمان حضور حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا ادامه داشت. با توجه به اینکه حجت‌الاسلام بی‌‌ریا در دولت صحبت کرده بودند که تمامی افراد مرکز ارتباطات فعلا حضور داشته باشند از همین‌رو بعد از ایشان مرکز به همان روال سابق ماند و حتی افرادی که حکم از سوی ایشان نداشتند در مرکز باقی ماندند. اما بنده بعد از رفتن حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا فعالیت چندانی در مرکز نداشتم اما نیازی به استعفا ندیدم تا اینکه در روزهای اخیر با توجه به اتفاقاتی که در مرکز افتاد دیگر نیاز دیدم که به صورت رسمی استعفای خود را ارائه کنم چرا که اخیرا با توجه به مصاحبه‌هایی که آقای بی‌ریا داشتند و بر ملا کردن چهره جریان انحرافی از سوی ایشان بنده هم دیدم که از این جریان هر کاری بر می‌آید. از این‌رو برای جلوگیری از سوء استفاده لازم دیدم که استعفای خود را به صورت رسمی ارائه کنم و بنده استعفا دادم تا هم از هر گونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری کنم و هم انتقادی داشته باشم به بی‌برنامه بودن حوزه مشاوران جوان کشور و مدیریت جریان خاص در دولت در این مجموعه.
 
رئیس مستعفی حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه این مرکز فعالیتی ندارد و درب آن همیشه نیمه باز است، گفت: چگونه یک مرکزی از بیت‌المال استفاده کرده و حدود 10 نفر در این مجموعه بدون اینکه کاری انجام دهند حقوق می‌گیرند در حالی که هیچ گونه مسئولی در این مجموعه وجود ندارد.
 
امیرگان ادامه داد: ایرادی که روزنامه ایران گرفته که چرا بنده استعفای خود را به مسجدی داده‌ام باید گفت که مسئولی در این مرکز نبوده که بنده استعفای خود را به او بدهم.
 
وی با اشاره به کارشکنی جریان انحرافی در دوران مدیریت حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: جریان انحرافی به خاطر عدم همکاری حجت‌الاسلام بی‌ریا با این جریان در بودجه مرکز کارشکنی می‌کرد.
 
* جریان انحرافی لیست طلاب نمونه را از من می‌خواست
 
رئیس مستعفی حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به درخواست جریان انحرافی از او برای ارائه لیست طلاب نمونه تاکید کرد: زمانی که ما این درخواست جریان انحرافی را به حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا انتقال دادیم ایشان گفتند که تا وقتی که بنده در این مجموعه مسئولیت دارم کسی حق ندارد هیچ گونه اطلاعاتی را به این گونه جریانات ارائه دهد.
 
امیرگان همچنین با اشاره به خبر روزنامه جریان انحرافی مبنی بر اینکه این فرد متولد 68 است، گفت: الان عده‌ای جوان بودن را عیب می‌دانند که خودشان در شعارهایشان دم از جوان‌گرایی می‌زدند و این درحالی است که یک زمانی همین افراد جوان مسئولیت ستادهای دانش آموزی احمدی‌نژاد را در انتخابات بر عهده داشتند و به آنها به خاطر جوان بودن خرده گرفته نمی‌شد بلکه به عنوان افراد نمونه به آنها نگاه می‌شد و حال که ما برائت و بیزاری خود را از این جریان اعلام می‌کنیم اینها دم از این گونه مسائل می‌زنند.
 
وی گفت: تا زمانی که مقام معظم رهبری دولت را تأیید کنند ما هم به عنوان یک سرباز در کنار دولت هستیم و هر جا که لازم باشد خدمت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
مسعود توانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۸
۲
جریان انحرافی همین جریان به ظاهر اصولگرایی است که با روابط خانوادگی و سیاسی کاری تقریبا 30 سال است با عناوین مختلف به قدرت رسیده است و در این سال ها هیچ ....... نکرده است و در این سالها ها.......... رف...... رو همانند بتی مقدس پرستیده است!
اما یه روز بلاخره این بت شکسته میشه و بندگانش هم رسوا خواهند شد!
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۵
۱
با تایید نظر دوست عزیزمون "مسعود توانا"

"جریان انحرافی همان جریانی است که با عناوین مختلف به قدرت رسیده است و در این سالها هیچ کار مفیدی برای ایران نکرده است و در این سالها حضرت آیت الله رفس... را همچون بتی مقدس پرستیده است."

اما یه روز بلاخره این بت شکسته میشه و بندگانش هم رسوا خواهند شد!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
من موندم این دوستان چراتازمانیکه پست دارندعلیه این جریان موضعگیری نمیکنند!!همین که برکنارمیشن طرف میشه خولی!!!!البته طبیعیه.ولی انسانیت چی میشه!!؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۶
۱
با تایید حرفای مسعود توانا و فروزان:
_________________________
هرچه میکشیم از دست این ابوالفتنه(ها.......رف.......) میکشیم"
________________________
جمله ای ناب از یه دوست