۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

گزارش تمرین پنجشنبه استقلال +تصاویر

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که دو بازیکن آسیب‌دیده این تیم خود را به کادر فنی معرفی کردند.
کد خبر : ۳۵۲۲۵۷

صراط: تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که دو بازیکن آسیب‌دیده این تیم خود را به کادر فنی معرفی کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال که روز سه شنبه از عمان به تهران بازگشت، بعد از یک روزز استراحت از ساعت 12:30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی تمرینات خود را برای بازی با سیاه‌جامگان پیگیری کرد.

* پیش از شروع تمرین امروز بازیکنان در جلسه آنالیز  تیم سیاه‌جامگان حضور پیدا کرده و فیلم بازی‌های گذشته این تیم را تماشا کردند.

*هرایر مگویان و مجتبی حقدوست دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت در سفر به امارات و عربستان تیمشان را همراهی نکردند با پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند.

*کاوه رضایی که در غم از دست دادن مادربزرگ خود عزادار شده است در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*در آغاز تمرین امروز یک نوجوان مبتلا به بیماری EB به همراه پدرش با دسته گل به محل تمرین استقلال آمد و آن را به علیرضا منصوریان هدیه کرد.سرمربی استقلال هم بعد از این اتفاق بازیکنان را دور هم جمع کرد و با این نوجوان عکس یادگاری گرفت.

*ادموند اختر مدیربرنامه‌های مگویان در تمرین امروز حضور داشت و با منصوریان خوش و بش کرد.

*در ابتدای تمرین امروز بازیکنان زیر نظر دستیاران منصوریان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس  کار تاکتیکی انجام دادند. در مرحله بعد استقلالی‌ها در 4 گروه با دروازه‌های کوچک فوتبال بازی کردند و در مرحله پایانی فوتبال در نیمی از زمین با دروزاه‌های بزرگ انجام شد.

*دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در اواسط تمرین در کمپ حجازی حاضر شد و برای دقایقی با منصوریان صحبت کرد. وی در خصوص آخرین وضعیت حقدوست و مگویان با سرمربی استقلال به گفت و گو پرداخت.

*چند بازیکن تیم جوانان و امید استقلال در تمرین امروز پا به پای دیگر بازیکنان استقلال تمرین کردند.

* در تمرین امروز استقلال یک راس گوسفند زیر پای بازیکنان قربانی شد. 

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در ورزشگاه آزادی از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 17:25 میزبان سیاه‌جامگان خواهد بود.