۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
ادعای جدید واشنگتن پست:

در صورت دستگيري مشايي،احمدي نژاد استعفا مي دهد!

كلاهبرداري بانكي اخير سبب افزايش فشار به احمدي نژاد شده كه اين فشار بعد از ماجراي عزل وزير اطلاعات در ماه آوريل (فروردين-ارديبهشت) همواره رو به رشد بوده است.
کد خبر : ۳۵۲۴۳

"صراط" - روزنامه واشنگتن پست ضمن انتشار خبري پيرامون اختلاس كلان از نظام بانكي كشور و حواشي آن ،با اشاره به حمايتهاي قاطع و پيوسته رييس جمهور از رييس دفترش تا كنون ، بدون ذكر منبعي مشخص مدعي شد احمدي نژاد پيش از اين تهديد كرده است كه در صورت دستگيري مشايي، استعفا خواهد داد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط نيوز، اين روزنامه آمريكايي افزود:كلاهبرداري بانكي اخير سبب افزايش فشار به احمدي نژاد شده كه اين فشار بعد از ماجراي عزل وزير اطلاعات در ماه آوريل (فروردين-ارديبهشت) همواره رو به رشد بوده است.

واشنگتن پست ادامه داد:حملات منتقدان بر مشايي رييس دفتر احمدي نژاد متمركز است و او به هدايت يك "جريان انحرافي" كه بدنبال كاهش تاثير روحانيت است ،متهم است.

گفتني است يكي از نكات حاشيه ايي سفر احمدي نژاد به نيويورك، غيبت مشايي در اكثر نشستهاي رسانه ايي شده رييس جمهور بود،ضمن اينكه عليرغم تكذيب ماندن مشايي در آمريكا از سوي دفتر رياست جمهوري،در عكسهاي منتشر شده از ورود رييس جمهور به كشور،اثري از مشايي به چشم نمي خورد.

افزون بر اين، عليرغم نامشخص بودن منبع خبر واشنگتن پست، به نظر مي رسد با توجه به رابطه عميق روحي بين احمدي نژاد و مشايي و تاكيد چندباره رييس جمهور مبني بر اينكه نظرات مشايي نظرات شخص رييس جمهور است، و تهديد قبلي احمدي نژاد مبني بر اينكه اعضاي كابينه خط قرمز او محسوب مي شوند، احتمال بروز واكنشهاي خاص از احمدي نژاد در صورت دستگيري نامبرده دور از ذهن نيست.

 

نظرات بینندگان
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۴۴
۱۲
کاش اقایون اون فاجعه ایه رو که سر امیری فر به وجود اوردن پاک کنن و بعد به فکر دستگیری این منحرف! باشند.
فروزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با درود بر "K-1" عزیز
K-1 جان
این قوم آنقدر دروغگو هستند که تاریخ نظیرشان را کمتر دیده.

هزار تا تهمت به امیری فر زدند و هیچکدام را نه تنها ثابت نکردند بلکه سندی و یا دلیلی هم دال بر آن ارائه نکردند که لااقل ....
ولی با نهایت پر رویی "بد تر از" قوم بنی اسرائیل هر روز یک ایراد جدید می گیرند و یک تهمت جدید می زنند.

" دسـت در دسـت هـم دهـیـم به مــهــر
مــیــهــن خــویــش را کــنــیــم آبــاد"
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر جناب "فروزان" گرامی

من فکر می کنم تاریخ در بیان هویت این ها کم اورد یعنی بنی اسرائیل جلوی اینهمه دروغ و تزویر و ریاکاری هیچی نیست اینها بعد چندین روز نگه داشتن اقای امیری فر در انفرادی با وقاحت تمام بهش گفتن برو به امان خدا تو رو اشتباه گرفتیم! به امید خداوند متعال خون شهدا از بین نخواهد رفت و گروه اح........ پیروز خواهد شد.
رمال بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفانه در دوره ریاست جمهوری نهم و دهم ریاکاری در ارگانهای دولتی برای کسب پستهای بالاتر به بالاترین حد خود رسیده اونوقت انتظار داری بهت شک نکنیم که جیره خور جریان انحرافی نباشی
پرسش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا چرا واشنگتن پست بايد از استعفاي اح... در صورت دستگيري مش... خبر بده؟؟؟!!!
جالب نيست؟؟؟!!!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه جالب نیست خبرگزاری باید خبر بده دیگه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهتر نیست خبر گذاری های خودمون قبل از اونا خبر بدن!!!!!!!!!!!
پرسش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخه همه خبرگزاريها هم هر خبري رو نمي دن.خبراي مورد علاقه شونو مي دن.
اينكه اين خبر تهديد اميز عليه نظام كه يعني يه موقع مش....دستگير نشه والا مح... استعفا مي ده از طرف واشنگتن پست شخش مي شه جالبه!!!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس خبرگزاری های خودمون که زیاد از این اخبار میدن.

جناب پرسش اینها بیش از 100 ساله که در اموز داخلی ما دخالت می کنند و گاهی (یا بهتر بگم معمولا) چرت و پرت هم زیاد میگن شما که نباید همش رو جدی بگیرید.
محمد محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۳۴
۴
چرا ادعای جدید واشنگتن پست ؟؟؟ خواست قلبی شما بگین بهتر ها . . .
...ازتهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۳۸
۱۶
امیدوارم اقای مش..... پیروز باشن من هرروز براشون دعا میکنم ....
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من هم هر روز دعا می کنم که بدون درد و خونريزی شرش از سر انقلاب کوتاه شود برود برای کوروش کتاب بنويسد.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این جریان به اصطلاح انحرافی بهترین شیوه رو داره نه غرب زدست نه عرب زده.
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عرب زده، تعبير غرب زده های حزب رستاخيزه جناب k-1
نمی دونم آيا سنّ و سالت قد می ده که به ياد بياری عربده کشی حزب رستاخيز را که به پيامبر هم به خاطر عرب بودنش ناسزا می گفتند؟! آنهايی که اين تعبير را به کار می برند مشکلی با عرب های غرب زده مثل ملک عبدالله سعودی و اردنی و اميرهای شيخ نشين های خليج فارس ندارند، بلکه مشکلشان با پيامبر و خاندانش و آيين اوست.
...ازتهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه غرب زدگی نه عرب زدگی ...زنده باد مکتب ایرانی...مکتب پندارنیک و گفتارنیک و کردار نیک...
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محسن فاضلی ما مخالف اسلام نیستیم اما مخالف حج رفتن در این شرایطیم مخالفیم که به دانش اموزان درس عربی! یاد بدن و ........
سنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آیا با آموزش زبان قرآن و نهج البلاغه به کودکان مخالفید؟ چرا با آموزش زبانهای دیگر مخالف نیستید؟
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۳۴
۱۳
این بازی سیاسی طیف تمامیت طلب راه به جائی نخواهد برد !!!!! تخریب ریاست محترم جمهور ، که تحت حمایت مستقیم مقام معظم رهبری ست ، همانا تخریب جایگاه و اعتبار رهبری ست که متحجرین و تمامیت طلبان آنرا نشانه رفته اند و عده ای خواسته و عده ای نا خواسته این هدف گذاری صاحبان قدرت و ثروت را دامن می زنند ! - اما مردم غیور ایران فهیم تر از آنند که دوباره زمام امور کشور خود را بدست غارتگران بیت المال بسپارند !!!!! - خداوند چراغی ایزدی( آگاهی مردم ) را به دستان دکتر محمود احمدی نژاد برافروخته و هرکس به آن پف کند ریش و ریشه اش می سوزد !!!!! ( چراغی را که ایزد برفروزد - هر آنکس پف کند ریشش بسوزد ) از ما گفتن بود !!!!! خود دانید !!!!
حق یار
توضييح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1.تعريف تخريب از هر زاويه ديدي تفاوت مي كند و اينكه آيا بيان حقايق تخريب محسوب مي شود،خود نكته اي است كه تياز به بررسي دارد.
2.اينكه گفته شود انتقاد از كسي كه مورد حمايت رهبري است تخريب جايگاه رهبري است هم از ان حرفهاست كه اصلا قابل پذيرش نيست.
در اين صورت پس انتقادات متعدد از قوه قضاييه، صدا وسيما و مجمع تشخيص مصلحت نظام كه اتفاقا روساي انها منتخب رهبري هستند .....
3.ادعاي استمرار حمايت قاطع و محكم رهبري از فرد مورد نظر، مانند سال 84 ادعايي است كه اصلا نياز به بررسي خاصي ندارد و جواب معلوم است.
4.اينكه ايا جايگاه رهبري با خانه نشيني و مخالفت علني و عملي و زمين زدن نظرات و فرمايشات ايشان بيشتر تخريب مي شود يا برخي اعمال ديگر هم جواب مشخصي دارد.
5.و اما بله مردم فهيم ترند از اينكه دوباره زمام امور را به غارتگران بيت المال بسپرند و مردم پشت دستشان را داغ مي كنند كه از اين به بعد فريب شعار مبارزه با فساد را بخورند و به ظاهر افراد اعتماد كنندو دولتي را سر كار بياورند كه در ان شاهكار بزرگ تاريخ هفت هزار ساله ايران زمين و بزرگترين اختلاس مالي ايران در ان اتفاق بيفتد.
6.اينكه خدا بدست احمدي نژاد چراغ ايزدي را برافروخته هم فقط جالب است و خنده دار.البته بايد منظور از خدا معلوم شود كه كدام خدا و با چه تعريفي!!!!
7. نهايتا بله چراغي را كه ايزد برفروزد هر انكس كه پف كند، حتي اگر مدعي ارتباط با امام زمان هم باشد ريشش خواهد سوخت
البته بوي سوختگي هم اكنون قابل استشمام است و رو به تزايد.
يا به عبارت ديگر هر كه با ولايت درافتاد ورافتاد.
شادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من کاملا با متن عنوان توضیح موافقم.بسیار واضح و روشن و تبیین کننده ی تمام سوالات انحرافی مجمعی که آقایون دسته جمعی به هر جا می زنند.
اما کیه که ندونه رئیس سرباز مشاییه نه ولایت.
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توضیح جان ، انتشار جوابیه جنابعالی همزمان با درج کامنت حقیر در سایت و عنایت به ساعت درج پاسخ جنابعالی یعنی23:29 کمی تا قسمتی تعجب این حقیر را برانگیخت و البته حقیر ترجیح می دهم با جنابعالی هم کلام شوم تا با عده ای که بنام های ممل و غلام و هوشنگ و 123 و ....... زیر کامنت ها تنها و تنها تخریب شخصیتی را در دستور کار دارند .
و اما همه مواردی را که بین فرموده اید ، بجز نکته شماره 2 شما عوامفریبی مفرتی بیش نیست و البته برای این همه ادعا هنوز نتوانسته اید یک سند ( عنایت بفرمائید - حتی یک سند ) مستند ارائه بفرمائید و اصلا جای بحث ندارد .
و اما در مورد موضوع شماره 2 شما
-اولا حمایت بی دریغ مقام معظم رهبری از دولت و حلقه دولت حقیقتی غیر قابل انکار است تا حدی که ایشان به برخی از حضرات عالمانه حجت را تمام می نماید که دست از تخریب دولت بردارند و ادبیات خود را عوض کنند .
- ثانیاً رشک برندگان بر موضع ولایت نیز نزد افکار عمومی شناخته شده اند و نیازی به توضیح ندارد اگر چه اسم رمز ارسال کنندگان نامه بی سلام و طرفداران شورای رهبری بجای رهبر می تواند ذهن شما به جای خنده دار خواندن کامنت دیگران کمی تا قسمتی به فعالیت وادار نماید تا شما هم از این ابزار خدا داده کمی بهره مند شوید .
- ثالثاً آنجائی که از آن هجمه های فراوانی نسبت به فرد مورد تائید مقتدای ما صورت می گیرد ، اینقدر جاهلانه و روشن است که به خوبی موضع تیر اندازان را مشخص می نماید و نیازی به تفحص و تحقیق ندارد .
-رابعاً تخریب مواضع آقای دکتر احمدی نژاد به معنی یک قدم نزدیک تر شدن طیف تمامیت خواه به سنگر رهبری ست .
-خامساً اگر هوشیاری برخی از حضرات نباشد بالا رفتن از پلکان قدرت برای برخی حضرات مانند آب خوردن است .
-سادساً تخریب ریاست محترم جمهور به معنی تخریب مواضع حمایتی مقام معظم رهبریست .
- سابعاً بعد از تخریب جایگاه دکتر محمود احمدی نژاد و حلقه دولت ، اقتدار گرایان به مقام عظمای ولایت خواهند گفت: آنکس که شما این همه از وی حمایت می فرمودید ، همین بود ؟
- ثامناٌ اگر فقط یک کمی به جای اینکه نیشت را باز کنی ، دربهای مغزت را به روی حقیقت باز کنی ، در این صورت است که قبح سوالات سخیف از مقام ولایت می شکند و این تازه آغاز ماجراست .
- بیشتر از این توضیح نمی دهم و بقیه را به فعالیت مغز خودت واگذار می نمایم .( اگر مایل باشی ... البته !!!!!! )
- پس اکنون که یک مرد بی ادعا خود را آماج تیر های بدخواهان ولایت قرار داده بجای اینکه روبرویش بایستیم و در موضع تیر اندازان !!!!!!! بیائید پشت سرش باشیم و راه رسیدن بد خواهان را برای فتح سنگر رهبری دشوار نمائیم . هر چند که ممکن است کسی در انجام امور اجرائی گاهی اشتباهاتی هم داشته باشد .
با یک مثال ساده حجت را بر شما تمام می کنم - اگر یک روز در منزل خود به پسرتان که اتفاقاً پسر سر به راهی هم هست و غالباً حرف گوش کن و درس خوان و تابع امر شماست بگوئید برو مثلاً نان بخر و بنا به هر دلیلی برای خرید نان نمی رود ، آیا همه چیز بین شما و پسرتان به انتها رسیده ؟؟؟؟؟ آیا تمام راههای مودت بین شما و پسرتان مسدود می شود ؟؟؟؟؟ آیا از این به بعد بصورت تمام قد در مقابل فرزندتان می ایستید؟؟؟؟؟ آیا ..........
و البته مودت و بزرگواری را در دستور کار قرار می دهید و از این اشتباه او چشم پوشی می فرمائید و راهتان را با هم ادامه می دهید !!!!!
و البته این درس بزرگی است که رهبر فرزانه ما بطور عملی به همه ما آموختند . اگر هشیار باشیم .
حق یار
توضييح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بين ساعت ثبت كامنت شما در صراط و ساعت ثبت كامنت اينجانب 7 ساعت فاصله است دوست عزيز! به ساعت ثبت دو كامنت دقت كنيد.18:29 تا 23:29 يعني 7 ساعت فاصله ، ضمن اينكه "مفرت" نه مفرط،
همچنين به نظر مي رسد شما به عنوان يكي از طرفداران شاخص دولت در اين سايت در عوامفريبي تخصص ويژه ايي داريد كه به اين راحتي تشخيص داديد همه مطالب بنده عوامفريبي است و البته اعتماد به نفس فوق العاده شما دربيان اينكه تاكنون حتي يك سند براي اين بقول شما ادعاها وجود ندارد! نيز بنده را و احتمالا خوانندگاني كه اين پاسخها را دنبال كند بياد رييس دولت خواهد انداخت و اما پاسخ جنابعالي:
1.بيان كدام يك از موادر زير تخريب است:
-تقابل علني با رهبري در اعتراض به حكم حكومتي رهبري و بست نشيني 11 روزه كه هزينه هاي بسيار سنگيني به نظام وارد كرد.
-ولايت گريزي رو به رشد دولت. كه از تعطيلي 6 روزه حكم حكومتي عزل مشايي به تعطيلي 15 روزه دستور رهبري براي لغو موازي كاري در سياست خارجي انجاميد و در نهايت به بست نشيني 11 روزه منجر شد و خدا مي داند درايستگاه بعدي اين روند قرار است چه كاري صورت پذيرد؟؟!!
-دادن شعار مبارزه با فساد و اينكه همه در برابر قانون مساويند و خط قرمز خواندن اعضاي كابينه
-انتقاد از حمايت از كسي كه همه دين شناسان نظرات او در حيطه علوم اسلامي را انحرافي مي دانند و پيگيري خط فكر انحرافي او كه نهايتا در پي بي اعتنايي به نظرات همه علما و دلسوزان خود رهبري در ديدار هيات دولت با ايشان به اين موادراعتراض كردند.
-لشگر كشي خانوادگي به هتل وارويك نيويورك و دم زدن از شعار ساده زيستي
-بروز بزرگترين فساد مالي تاريخ ايران در دولتي كه خود را پاكترين دولت تاريخ مي داند و فرافكني.عزل مديران بيمه و ....كه يادتان هست؟؟ان كجا و رويه امروز دولت كجا.
2.حمايت بيدريغ رهبر از دولت واقعيتي غير قابل انكار "بود" نه "است" برادر/چشمها را بايد شست و حقايق رابايد ديد!!!
3.بله وجود ساير منحرفان در نيروهاي فعال عرصه سياسي واقعيتي غير قابل انكار است اما وجود انها سبب نمي شود كه منحرفان جديدي را نبينيم.
بلكه اينها خطرناكترند زيرا با شعار ولايت به جنگ ولايت امده اند.
ضمنا بازي قديمي ترساندن مردم و افكار عمومي از ه... بازي نخ نما شده اي است.مردم از ترس ه.... بدامن منحرفان جديدي پناه نخواخهند برد.اين بازي مربوط به زمان انتخابات بود كه در اقدامي غير اخلاقي كه بعدا در نماز جمعه 29 خرداد اعتراض رعبري را نيز در پي داشت اسمي اورده شد.
4.در اينكه ممكن است بعضي ها از شرايط جديدي بدنبال تسويه حسابهاي شخصي به اح... باشند شكي نيست ولي واضح است كه هم اكنون مخالفان اصلي همانهايي هستند كه روزي در ستادهاي اين اقا بدون هيچ چشمداشتي و تنها به عشق راي اوردن كسي كه فكر مي كردند امده است تا يار ولايت فقيه باشد خود را به اب و اتش مي زدند و براي او نذر و نياز مي كردند و اموال خود را هديه مي كردند و اصلا ارتباطي با باند قدرت و ثروت ندارند.
5.واما اصلا پاسخ نداده اييد كه ايا انتقاد از هاشمي به عنوان رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه شما انواع نسبتها را به او مي دهيد و رييس تان نيز از او اسم اورد و با توجه به اينكه منصوب مستقيم رهبري است هم تخريب رهبر است يا خير؟؟؟؟
اگر هست كه چرا اينقدر عليه او حرف مي زنيد اگر نيست پس به طريق اولي انتقاد از اح....كه منصوب رهبري هم نيست و تازه مواضعش به نحو اشكاري با رهبري فاصله پيدا كرده ديگر به هيچ وجه تخريب محسوب نمي شود.
6.و اما انتقاد از كسي كه در مقطعي بخاطر مواضعش مورد حمايت رهبري بوده اصلا سبب نخواهد شد بعدا كساني به ايشان معترض شوند زيرا حمايت منوط به استقرار در خط مستقيم ولايت است و قرار نيست ولي الي الابد از كسي حمايت كند.از اين موارد هم در تاريخ معاصر خودمان و در تاريخ اسلام فراوان است.به عنوان نمونه همين مير حسين موسوي كه در مقطعي امام خواستند نخست وزير بماند و الان با توجه به مواضع فعلي وي جاي اعتراض به مرحوم امام وجود ندارد.
7.و اما من دربهاي مغرم همان زماني باز شد كه اين اقا حكم حكومتي رهبر را 6 روز معطل كرد.به نظر مي رسد دربهاي مغز بعضي هاي ديگر هنوز باز نشده است.
8.در بي ادعاي اين مرد هم حرفي نزنيم بهتر است.يك ضرب الامثل عاميانه در اين مورد وجود دارد كه در اينجا خيلي صادق است! هر چند قابليت انتشار ندارد!!!
و اما اين اقا كه رابطه خود با رهبري را پدر و فرزندي مي داند اگر يكبار ديگر فرمان عزل مش.. را كه يك هفته معطل كرد بخواند، انجا كه اقا گفتند حضور اين فرد به مصلحت شما و دولت نيست و سبب سرخوردگي و اختلاف بين طرفداران شما مي شود و وضعيت امروز خود را ببيند انوقت اين ضرب المثل فارسي به خوبي برايش تداعي مي شود:
هر انكس كه پند پدر نشنود بناچار روزي پشيمان شود.
رمال بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این ازاد پی عجب ادم علافیه هااا
با اجازه مهران....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخوا خهند ..تیاز ..رعبری ..مغرم و....!!!توضیح جون سگ دنبالت کرده یا ...؟فرض دوم قابلیت انتشار نداره ...بگذریم
اتهام رمالی و اختلاس و لشگرکشی ...به احمدی تیتر مشترک سایتهای ضد انقلاب و انقلابی شده ..شما به اونا دیکته کردین یا اونا به شما ...به هر حال اصولگراو اصلاح طلب و سلطنت طلب و منافق یه نقطه مشترک پیدا کردین ( منظورم دشمنی با احمدی نژاده )به قول دوستان بدین دست رف تا گمش نکنین...
برادر من انگ فساد مالی زدن به رقبا تکراری شده ...برای تخریب دشمن شیوه جدید ابداع کنید ...جالب اینکه ..... واقعی را که مردم قبل از مناظره هم میشناختنش را تطهیر می کنید .. ما هم که ....!خلاصه میکنم 1-شما از کجا میدونی در دولتهای قبلی اختلاسی بزرگتر از این صورت نگرفته 2- فکر نمیکنی کشف این اختلاس نشان شفافیت و پاکی دولته ؟ 3-من و امثال من با نذر و نیاز امثال تو به احمدی رای ندادیم 4- این دفعه خواستی اموالت را هدیه کنی چشمتو وا کن اشتباهی ادرس ندی ... 5-با وجود مداحی که حکم قتل اطرافیان رئیس جمهور را صادر میکنه و ادمهای تندرویی مثل تو انتظار داشتی ایشون خانودشوچیکار کنه و اینکه چرا نمی گید که کلیه هزینه های همراهان شخصا پرداخت شده ووانمود میکنید از .. ..6- ما میفهمیم تخریب ها با همکاری رف... جیره خورای داخلی و خارجیش و شعبه 2 طالبان شریع... و کاندیدای بعدی یعنی اقای ق... انجام میگیره ما مردم سکوت امثال تو رو در برابر اختلاسهاو قراردادهای ننگین دیدیم دیگه میدونیم کی به کیه ....7- ساعت ثبت و انتشار کامنت متفاوته متوجه ای 8 -کدوم خدا !!!!!واقعا برات متاسفم....
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوه اوه اوه
اين طرافداراي دولت چقدر پاچه گيرند
بابا چند تا سوال منطقي مطرح كرده اگه جواب دارين بدين چرا جوش ميارين اقايون مهرورز.
لز جاسوسان امريكايي اسراييلي كه بدتر نيست اين بابا!!!!
راستم مي گه اگه انتقاد از اح...تخريب رهبر است پس اانتقاد از ها....هرچند همه انتقادات هم وارد است بيشتر تخريب رهبر است.
يك بام و دو هوا كه نمي شه!!!
حبيب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرين آقا مهران واقعا گل كاشتي
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به اين تازه وارد..
1-برادر جان عملكرد وكارنامه هر شخص مشخصه .
كارنامه وخدمات اقاي احمدي نژاد رو هم بايد از
همون استقبال كننده هاي ميليوني سفر هاي استاني .به خصوص روستاييان ومردم محروم سوال كرد.نه از افراددروغگوي متحجر مردم فريب..
احمدي نژاد با شعار محروميت زدايي -ساده زيستي و مبارزه با فساد و باند بازي و اقا زاده بازي اومد .و به وعده ها يش عمل كرد .اما دليلي نداره كه هركجا دزدي يا تخلفي رخ بده فورا احمدي نژاد رو دروغگو بناميم . قرار هم نيست.كه همه مشكلات رو كه مفت خوران صاحب قدرت درست كردند رو احمدي نژاد يك شبه حل كنه.
چرا تخلفات ساير قوا رو رييس جمهور بايد پاسخ بده؟
چرا فراري دادن اقا زاده ها رو رييس جمهور بايد جواب بده؟
چرا دستكاري در لوايح دولت رو رييس جمهور بايد پاسخ بده ؟
چرا مدارك تحصيلي اعطايي توسط دانشگاه .... به برخي اقايون رو دولت بايد جواب بده؟.
وصدها مورد ديگه.رو چرا دولت بايد جواب بده؟
بنابراين اگر شخص ريس جمهور وكلا دولت .علي رغم خدمات بينظير در بخشهايي دچار ضعف يا اشتباه باشند.به راحتي وبا منطق ميتوان ان را تحليل كرد .بدون اينكه نياز باشد با يك اقدام ابلهانه .. ها... ومو... و... را با رييس جمهور محبوب مقايسه كرد.
2- بهت توصيه ميكنم راه غلط رفقات رو براي تخريب رييس جمهور محبوب تكرار نكن كه بي فايده است.
3- من بار ها از رفقات براي مزخرفاتي كه بر عليه دولت ميگن سوال كردم اما به جاي جواب باز همون حرفهاي قبلي با ادبيات جديدي تكرار شد.
چرا نميتونيد اثبات كنيد كه احمدي نژاد مدعي ارتباط با امام زمانه؟
چرا مثل .. تو گل گير كرديد؟
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توضیح جان در ابتدا باید به استحضار برسانم که اگر چه ریشه کلمه مفرط افراط از ف ر ط به معنی زیاده روی است و مفرت غلط است . و البته از یاد آوری غلط تایپی سپاسگذارم ، اما این غلط متداول است و در بسیاری از متون مفرط را با ت هم می نویسند.
-البته امتیازات منفی و مثبت بالای کامنت ها به وضوح نشان خواهد داد که کامنت های حقیر به واقعیت نزدیک تر است یا کامنت های طیف منسوب به شما و کدامیک از این دو گروه عوامفریبی می نمایند . ما که تمام سخنمان خاموش کردن آتش فتنه و دعوت به آرامش و پشت سر ولی فقیه حرکت نمودن است یا شما که آتش افروزی ، بزرگنمائی اشتباهات یا بقولی سیاه نمائی و سبقت از فرمایشات معظم له را در دستور کار دارید .
ادعا های شما همه پوچ و بی اساس است از جمله همین آخرین ادعا مبنی بر سفر خانواده آقای احمدی نژاد به نیویورک و اسکان و .... اگر نیم نگاهی به سایت دولت بیاندازید این هم حرف مفتی بوده که مطابق معمول از دهان اربابان شما ساطع شده و شما هم دانسته و ندانسته به آن دامن می زنید . به هر حال این موضوع بشدت تکذیب شده است .
( کمی بیشتر تحقیق کنید و کورکورانه تابع محض مسموعات اربابان خودتان نباشید )
- ولایت گریزی و قهر 11 روزه و معطل ماندن دستور مقام معظم رهبری و ..... هم محل استمساکی است برای طیف شما که اینقدر آنرا تکرار نموده اید ، شنیدنش هم انسان را مشمئز می کند و البته حرف دیگری برای گفتن ندارید و صد البته به این ادعا های شما هم پاسخ منطقی به کرات داده شده و شما به قول معروف کاسه داغ تر از آش شده اید و معنی آنچه را که در مثال کامنت قبلی گفتم ، بطور قطع نخواهید فهمید !!!!!!!
به کار گیری ریاست محترم دفتر جناب آقای دکتر احمدی نژاد هم چیزی نیست که من و شما در مورد آن نظر بدهیم و همینکه ایشان حضور دارند و به کار ادامه می دهند بیانگر این است که معظم له مخالفتی ندارند و همینکه رهبر فرزانه موضوعات را فرعی ، اصلی قلمداد می نمایند و این موضوع از موضوعات فرعی مورد نظر ایشان است تفاوت دیدگاه ایشان را با شما تمامیت طلبان و اقتدار گرایان نشان می دهد و در این مورد هم جای بحث بیش از این نیست .
و اما آنجه تبیین اذهان عمومی را در پی خواهد داشت ، ارائه سند مستند از سوی شماست - شما که تنها و تنها با شایعه پراکنی و افترا و تهمت و تخریب هزاران ادعای مفت داشته اید و دریغ از حتی یک برگ سند - این سوال واضحی است برای روشن تر شدن اذهان عمومی ارجاع دهید به یک سند مستند روی خروجی سایت ها و خبرگزاری های زنجیره ای و اگر سند ندارید لطفا ساکت شوید و دیگر ادعای مفت، نکنید !!!!!.
-مسموعات شما هم دیگر نزد مردم شریف ایران قابل شنیدن نیست - ما حصل سلطه نزدیک به سی ساله طیف شما را هم بر حکومت دیده ایم و تجربه نموده ایم که نتیجه اش شده برج و بارو در ینگه دنیا و اتوبان و شهرک هائی مه از همان ارث ناچیز پدری اربابان شما پدید آمده !!!!!
- به امتیازات منفی و مثبت خوب دقت کنید و چشمتان را به روی حقیقت باز کنید .
- انحرافی که از آن دم می زنید به سبب زاویه وحشتناکی ست که با راه حقیقت و راه راست گرفته اید .
- در راستای سیاست جذب حد اکثری تا دیر نشده زاویه خود را کم نمائید و به راه مستقیم برگردید وگر نه در این فضای غبار آلود به نحوی گم خواهید شد که حتی نامی و یادی از شما باقی نمی ماند .
- سخنان مقام معظم رهبری را به نفع خود تعبیر و تفسیر نفرمائید و سخنان ایشان را با گوش دل بشنوید که تنها اگر کمترین تلاش را در این زمینه انجام دهید ، طنین سخنان ایشان زنگار دل شما را خواهد زدود .
- بیش از این خون به دل مقتدای خود نکنید و از نهروانی ها نباشید ، شان ایشان بگونه ای نیست که وارد جزئیات شوند و البته اشارات ایشان نشان از دل خونی ایشان از خواص بی بصیرت دارد .
- شما خود را از اردوگاه خواص بی بصیرت جدا کنید و حد اقل ، (بلانسبت) اگر دین هم ندارید ، آزاده باشید - بگذارید تا نامتان مانند حر بن ریاحی در تاریخ چراغی تابناک باشد و در قبرستان متروک تمامیت طلبان لنگر نیاندازید
گفتنی ها را بارها گفته ایم و دریغا از این همه عشق که نثار آنان که بر دلهاشان مهر زده می شود .
حق یار
توضييح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از ادعاي عجيب متداول بودن "مفرت" كه بگذريم اما از حاشيه رويها و فرار از پاسخگويي و مغالطات متعدد سركار نمي توان گذشت كه ذيلا به عنوان نمونه و از باب مشت نمونه خروار به بعضي از اين موارد اشاره مي شود.

1.مغالطه:
امتيازات مثبت و منفي كامنتها به هيچ وجه نشان دهنده حقانيت و صحت نظرات نيست و بنده نه از تعداد مثبت بالاي يك كامنت خوشحال مي شوم ونه تعداد منفي سبب سرخوردگي من مي شود.سعي كنيد اين معيار غلط را مورد استفاده قرار ندهيد و با اين سخن،گزاره تلاش دولت براي عوامفريبي را تقويت نكنيد.
روز عاشورا نيز امام حسين(ع) تنها 72 ياور داشت و در مقابل 30 هزار نفر مجهز، كمر به قتل او بسته بودند.

2.قلب واقعيت:
طبيعي است كساني كه قصد دارند با پوششي مثبت در جبهه پيروان حق نفوذ كرده و حق و باطل را درآميزند،از روشن شدن حقايق و تشخيص سره از ناسره خرسند نبوده و تلاش خواهند كرد در قالب دعوت به حركت پشت سر ولي رد خود را گم كنند.هرچند ادهاي حركت پشت سر ولي كجا و بست نشيني 11 روزه ،معطل كردن يك هفته ايي حكم عزل اقاي ميم و مخالفت آشكار با سياستهاي كلي نظام در حوزه سياست خارجي كجا؟

3.كلي گويي بي سند و مدرك:
شما گفته اييد "ادعا های شما همه پوچ و بی اساس است" اولا با اين سخن اين سوال منطقي پيش مي آيد كه چرا براي پاسخ دادن به يكسري ادعاي پوچ و بي اساس اينقدر خود را به زحمت انداخته اييد؟

4.اشتباه دربكار گيري كلمات:
سخن از دهان خارج مي شود نه "ساطع"، و به عنوان مثال مي توان گفت انوار نوراني هاله نور ساطع شد!

5.دادن نسبت دروغ به سايت رييس جمهور:
سايت رييس جمهور تنها عزيمت دختر و داماد و نوه رييس جمهور را تكذيب كرد نه عزيمت پسر و عروس ايشان و مابقي دوستان.ضمنا عكس حضور خانواده ايشان در سازمان ملل نيز منتشر شده است.

6.ادعاي بي سند:
اولا از اينكه از بست نشيني 11 روزه حالت اشمئزاز به شما دست داده خوشحال شدم چون اين حالت در بين همه دوستاران انقلاب و نظام و پيروان ولايت فقيه از اين عمل قبيح ايجاد شده است.اماگر لطف كرده يكي از ان پاسخهاي منطقي و متعدد را يكبار ديگر تكرار كنيد ممنون مي شوم.البته پيشاپيش از اينكه قبول زحمت مي كنيد ممنونم.

7.مغالطه و تناقض:
اولا رهبر معظم انقلاب درمورد تمام افرادي كه به پستهاي مختلف منصوب ميشوند اظهار نظر نمي كنند و اين انتظار بيهوده و ناصوابي است.به طور معمول رهبري در مورد 4 وزارتخانه حساس و مهم اظهار نظر مي كنند كه البته واكنش تاريخي رييس جمهور به اظهار نظر رهبري در مورد ادامه كار وزير اطلاعات هنوز از اذهان پاك نشده است!! ضمن اينكه خود شما چند خظ پايين تر گفته اييد:
"شان ایشان بگونه ای نیست که وارد جزئیات شوند"
ثانيا حق اظهار نظر در مورد كساني كه در دولت مشغول بكارند براي همه وجود دارد البته بر پايه استدلال و منطق.كما اينكه سابقه نظرات جنابعالي كه در مورد افراد مختلف از طيف مقابل دولت اظهار نظرهاي متعدد كرده اييد موجود است.

8.ادعاي بي پايه
اولا منظور شما از طيف ما را متوجه نشدم.جهت اطلاع جنابعالي عرض مي كنم كه بنده از كساني هستم كه در مقطع انتخابات رياست جمهوري با افتخار به شخصي كه هم اكنون انتقادات متعدد و اساسي به عملكرد وي وارد است راي دادم.
ضمن اينكه در سخن شما مبني بر اينكه ماحصل حاكميت سي ساله.... چند ايراد اساسي وارد است اولا 8 سال از اين دوره رهبر معظم در سمت رياست جمهوري بوده اند و تحت زعامت امام راحل.
ثانيا در مابقي اين دوره ها نيز همواره رهبري قاطعانه در صحنه حاضر بوده و با انحرافات مبارزه مي كردند ضمن اينكه با اين سخن تمام دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي را يكسره زير سوال برده اييد.
دوست عزيز كمي دقت و تامل بد نيست.ضمن اينكه در اين سخن "خود حق پنداري" موج مي زند.

9.تشكر از توصييه هاي اخلاقي:
از توصيه هاي متعدد اخلاقي كه كرده اييد متشكرم.البته انشاالله مصداق واعظ غير متعظ نباشد.

10.سوال بي پاسخ:
به اين سوال اساسي پاسخ نداده اييد كه اگر انتقاد از رييس جمهور انگونه كه شما مدعي هستيد تخريب رهبري است، در انصورت انتقاد از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه البته بسياري از انتقادها به وي وارد است با توجه به اينكه وي منصوب مستقيم رهبري است چه حكمي دارد؟
البته من چنين اعتقادي ندارم و از هر دو نفر انتقاد مي كنم و نه تنها از ايندو نفر بلكه از رييس صدا وسيما هم.
ولي شما كه چنين ادعايي كرده اييد چگونه به خود حق مي دهيد از ه... انتقاد كنيد؟
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پاسخ سوال 10:

جناب توضیح اول:اون که تکلیفش مشخصه (م... ف... نامه بدون سلام و ......)
و دوم: اقای خامنه ای گفتن نظر اقای رییس جمهور به من نزدیک تر است این یعنی اگر شما نظرات رییس مجهور رو زیر سوال ببرید نظرات اقای خامنه ای رو زیر سوال بردید.
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توضیح جان در جواب به کامنت شما مستندات فرافکنی های شما را بعرض می رسانم .
1- نه خود را با حضرت امام حسین ( ع ) مقایسه بفرمائید و نه طرف مقابل خود را با یاران یزید بی معاویه که قیاسی که می فرمائید به هیچ عنوان همخوانی ندارد و اگر بخواهیم جمع بندی درست و حسابی در این خصوص داشته باشیم ، چه بسا عملکردتان نشان می دهد که در صف دیگری قرار دارید مثلا چنانچه در آن زمان یکی از بزرگان بر سر منبر تنها و تنها بر اثر مسموعاتش 40 دقیقه خطابه گفته بود و متهم به سحر و جادو نموده بود و تخریب نموده بود و در پایان اظهار می فرمود البته من خودم چیزی ندیده ام و اینها مسموعات من بود ،..... شاید وجه تشابهی برای خود فرض می نمودید . و اما در مورد مثبت و منفی ها هم فرافکنی نفرمائید ، چرا که نه امروز دیروز است و نه دامنه اطلاعات و اخبار محدود به مسموعات شما می شود . شما در این سایت نظر خود را می نویسید و حقیر هم نظر خود را و عده ای هم مطالعه می فرمایند و موافقت و مخالفت خود را با مثبت و منفی نسبت به دیدگاهها بیان می کنند - مگر اینکه مطابق معمول ، رای و نظر خود را مرغوب تر از رای و نظر دیگران بدانید که اتفاقاً اختلاف ما با شما از همین نکته تمامیت خواهانه شما شروع می شود . و البته این مشتی است که نمونه خروار شماست .
2- در خصوص طرح این دعوی شما کاملاً با شما موافقم به شرط اینکه برای مثال ، مثالی را که مطرح فرمودید را به نوعی تعمیم دهید که اشاره به فرد خاصی نداشته باشد . ( اگر انصاف دارید ) و در عین حال به آنچه که می فرمائید هم اعتقاد داشته باشید و التزام عملی نه اینکه بر زبان چیزی برانید ( البته می دانم که در کامنت بعدی خواهید گفت ماشین را می رانند و نه سخن را ) که بدان اعتقاد ندارید . و البته قلب واقعیت به خوبی مشخص خواهد شد .
3- حقیر خود را به زحمت به پاسخگوئی نیانداخته ام و اساساً سوالات شما مبنای درستی برای پاسخگوئی ندارد و البته اگر دقت بفرمائید توپ در زمین شما و زیر پای شماست ، بلکه شمائید که باید در مورد ادعا های مفتتان سند ارائه نمائید و باز هم فرافکنی فرموده اید و فقط به توپی که زیر پایتان است یک شوت زده اید - به کجا ؟؟؟؟؟؟ حقیر فکر می کنم به دروازه خودتان !!!!!! و البته اگر قابل بدانید سایرین در این مورد بهتر نظر خواهند داد . ( اگر نظراتشان برای شما و امثال شما از درجه اعتبار ساقط نیست )
4- پاسختان را در آیتم قبل گفته ام
5- چنانچه روال ، مانند همیشه که فرموده اید ( اشاره به ارباب شما ) اسنادی دارم که بعداً منتشر می کنم!!!! نیست ، و ادعای اساسی در این مورد دارید ، - آدرس عکس ها را بفرمائید تا ما هم ببینیم و اما در روزنامه صبح ایران چاپ شده در روز شنبه در ستون کناری صفحه اول و دوم تکذیبیه ای هست که نظر جنابعالی را به آن جلب می نمایم .
6- کامنت حقیر را دوباره بخوانید - تکرار مکررات شما ، مشمئز کننده است . فرافکنی نکنید !!!! وقتی که حقیر در جزئیات داخل هستم و رو در رو حرفهای اینجانب را تحریف می کنید ، چه باک دارید از تحریف سخنان مقام ولایت که شان ایشان ورود به جزئیات نیست و نمی توانند مرتباً به شما تذکر دهند .
7- فرافکنی شما در این آیتم از فرمایشات گهربارتان ، نور علی نور است - عنایت ویژه داشته باشید معظم له فرمودند حواسم به کلیه جزئیات هست !!!! رهبر معظم انقلاب را متهم به کلی نگری و خاص نگری نفرمائید( اگر چه پیش بینی می شود که اگر عرصه تاخت و تاز را برای شما باز کنیم ، از این بد تر هم بگوئید . ) که بطور کل از راه ثواب خارج می شوید و دیگر ارزش بحث را هم از دست می دهید .
8 - بازهم در پشت سنگر مقام معظم رهبری خود را مخفی کردید و دست به تخریب می زنید . حرف حقیر را به موعد زمانی خاص تعبیر نفرمائید - از مقام معظم رهبری چه در دوران ریاست جمهوری و چه در زمان رهبری هزینه نفرمائید . قبح یاوه گوئی در مورد مقام معظم رهبری را نشکنید !!!!! که خدا شاهد است به راه خلاف می روید . اگر نسبت به اصل حرف حقیر اعتراض دارید بفرمائید تا آدرس و مشخصات دهم! وگر نه معقول تر موضوع را دنبال بفرمائید و در هر بحث خرد و کلانی پای رهبریت و مقام ولایت را به وسط نکشید !!!!
9- من هم از شما تشکر می کنم و از صمیم قلب آرزو می کنم تقوای الهی از قلب من و شما بیرون نرود و همواره بر این محور استوار باشیم.
10- پاسخ شما را ، عزیز دلم! - کی وان دلاور داده ، عنایت ویژه داشته باشید .
حق یار
توضييح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزيز از شما بر خلاف ساير هواداران دولت كه در اين سايت نظرات خود را عرضه مي كنند، انتظار بيشتري داشتم! و اما پاسخ به نظرات شما:
1.منظور من از مثال روز عاشورا مقايسه خودم با امام حسين (عليه السلام) و ديگران با يزيد نبود.منظور بيان مغالطه آميز بودن استناد به تعداد آرا و امتيازهاي كامنتها براي اثبات حقانيت است كه واضح است تعداد آرا به هيچ وجه نشان دهنده حقانيت نيست، همانگونه كه روز عاشورا امام مظلوم ما فقط 72 يار داشت و در مقابل سپاه يزيد از 30 هزار نفر پيرو برخوردار بود.

2.اينكه شرايط روزگار جديد با سابق فرق كرده است حرف درستي است كه متاسفانه نتيجه نادرستي گرفته اييد.آيا بر اين اساس در دوره جديد هرجا مردم بر مطلبي اجماع كرده و خواستار ان شدند به معناي صحت و حقانيت ان موضوع است؟قطعا پاسخ شما به اين سوال منفي است.
اتفاقا در روزگار جديد ابزارهاي قويتري براي فريفتن وجود دارد كه سابقا وجود نداشت.بنابراين تعداد ارا به خودي خود به هيچ وجه نشان دهنده حقانيت نمي باشد.

3.در مورد تركيب ادبي سخن راندن اتفاقا بدرستي استفاده شده است و استفاده از فعل راندن در اينجا استفاده درستي است.

4.مثال من كلي بود و به ان اعتقاد داشته و همه جا ان را قابل استفاده مي دانم به هر حال چنين افرادي كه به انها اشاره كرده ام براي رد گم كردن هميشه دعوت به وحدت خواهند كرد و از برملا شدن چهره واقعي خود ابا دارند.البته عكس ان صادق نيست يعني نمي توان گفت هر كس به وحدت دعوت كرد پس جز اينگونه افراد است.حكايت هر گردويي گرد است ولي هر گردي گردو نيست كه مد نظر است؟

5.انشالله همين گونه كه گفته اييد بخاطر پاسخگويي به موارد مستند ذكر شده متحمل زحمت نشده باشيد!
هرچند بد نبود همانطور كه در كامنت قبلي از شما خواستم و پاسخ نداديد، بجاي رفتن در زمين فوتبال و استفاده از الفاظ دهن پركن و اصطلاحات مختلف و بكارگيري علامت سوالهاي متعدد، يكي از انبوه جوابهاي منطقي و مستدل براي توجيه رفتار ولايت گريزانه رييس جمهور محترم را بيان مي فرموديد تا من هم مستفيض شده و از حق مطلع شوم.

6.عبور گذرا از كنار مثال حقير در باب تبيين كاربرد صحيح ساطع نيز جالب توجه بود!

7.عكس منتشر شده در همين سايت صراط نيز قابل رويت است.ضمن اينكه براحتي با جستجوي عبارت "خانواده احمدي نژاد در سفر كاري نيويورك" در گوگل مي توان ان را بازيابي كرد.ضمنا سايت دولت اعزام داماد دختر و نوه رييس جمهور را تكذيب كرد و در واقع به صورت تلويحي خبر منتشر شده درباره اعزام پسر عروس و....را پذيرفت كه عكس مذكور نيز گواه همين مطلب است.

8.سوال:ايا رهبري در مرود انتصاب تمام افراد در سمتهاي مختلف اظهار نظر مي كنند؟پاسخ قطعا منفي است ومحدوده نظرات ايشان در "اين مسئله" به چهار وزارتخانه گفته شده بر مي گردد هرچند چنانكه گفتم و تكرار مي كنم واكنش تاريخي احمدي نژاد در خصوص وزارت اطلاعات هنوز از اذهان پاك نشده است دوست عزيز!
ضمن اينكه اين جمله " شان ایشان بگونه ای نیست که وارد جزئیات شوند " از كامنت قبلي خود شماست نه من!
همچنين رهبري معظم در خصوص اقاي ميم به صراحت اظهار نظر كرده و خواستار كنار گذاشتن او شدند كه اولا قريب به يك هفته اين دستور معطل شد و ثانيا در ادامه با روند بكار گيري او در دولت و دادن پستهاي ريز و درشت به او عملا قدرت او از يك معاون اول كه رهبري خواستار كنار رفتن او از ان سمت بودند بيشتر شد.اينكه تاريخ همين دو سال اخير كشور است!دوست عزيز!چه چيزي را انكار مي كنيد؟؟

9.اولا قبح موضوعي كه گفتيد با اقدامات اقاي رييس شكست نه با نظرات من در يك سايت اينترنتي.مي بينيد كه هنوز رييس تحت القائات اطرافيان بكاربردن "بيداري اسلامي" برايش سخت است.هرچند كه براي خالي نبودن عريضه چند باري از اين اصطلاح بعد از كلي مقاومت استفاده كرد.ضمنا شما گفتيد نتيجه سي سال حاكميت...... كه من سخن ناپخته و نسنجيده شما را باز كرده و در معرض ديد شما قرار دادم كه ببينيد نتيجه اين سخن چيست.حالا من قبح تعرض را از بين بردم يا شما يا.....؟

10.بالاخره به سوال اساسي طرح شده پاسخ نداديد كه اگر انتقاد و بيان تخلفات اح....تخريب رهبري است با اين استدلال غلط چگونه به خود حق مي دهيد از ها.... انتقاد كنيد و بلكه فراتر از انتقاد،هرچند بسياري از اين انتقادات به وي وارد است همچنين چگونه از رييس قوه قضاييه و رييس صدا و سيما و... انتقاد مي كنيد.مسايلي كه در مورد ها....مطرح مي كنيد كه در مورد بقيه مطرح نيست.ضمن اينكه با در نظر گرفتن همه ان مسايل هم با استدلال شما نمي توان از او انتقاد كرد.
هرچند من اين استدلال غلط و مغالطه شما را قبول نداشته و حق انتقاد از همه اين افراد را براي خودم قايلم.
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست بسیار عزیزم جناب توضیح : قصد گزافه گوئی ندارم ولی روشن نمودن ابهامات ، بلی
1- اگر چه قصد مقایسه به قول خودتان را نداشته اید ولی عناصر مقایسه ای به زعم شما - کاملا مطابقت دارد - بنابر این خواسته یا نا خواسته قیاس فرموده اید و حقیر از شما ایرادی نمی گیرم و حس می کنم آموزه های شما در مکتب اقتدار گرائی و تمامیت خواهی و گفتار و کردارتان آداپته شده و توان تفکیک آنرا ندارید وگر نه مطمئنم که رعایت می فرمودید .
2- ای کاش تعریفی جامع از حق ارائه می فرمودید تا ما هم حقانیت را از آن نتیجه بگیریم و البته با نتیجه گیری شما ، این حاصل شده که : آنها که در اکثریت قرار دارند از حقانیت بوئی نبرده اند و اقلیت زور گو و غنی الآراء ( از نظر کیفی ) بر محور حقانیت اند و هر اراجیفی که بخواهند می گویند و اینها که به آنها امتیاز منفی می دهند هیچ چیز نمی دانند و خلاصه اینکه نمی دانم چرا سعی می کنم بیشتر توضیح دهم ؟؟؟؟ قضاوت در این خصوص با سایر کاربران محترم !
3- حقیر بر اساس توقعات شما سخنی را بر زبان نمی رانم و حتی بر اساس توقعات کسانی که از آنه حمایت می کنم هم سخنی را بر زبان نمی رانم قیاس حقیر میزان عدالت است و قرآن عزیز و فلسفه انتظار و همه آنچه می نویسم را با این شاهین می سنجم - امروز رفتار و پندار و گفتار کسانی که از آنها حمایت می نمایم از هر شخص دیگری به آنچه از آن به عنوان میزان یاد کردم نزدیک تر است ، هر چند که ایشان هم کامل نیستند و بالطبع نقیصه هائی هم وجود دارد که قابل چشم پوشی ست همانطور که مقتدایمان ، مقام معظم رهبری به ما آموختند - گاهی در یک نگاه - در یک آوا - در یک اشاره اسراری هست که اهلش می فهمند ( سوء تعبیر نفرمائید ، خودم را نمی گویم بلکه صحبت از بدنه اجتماع و خرد جمعی ست که متاسفانه شما به آن اعتقادی ندارید . ) و البته مشخصه درک اشارات سکوت الهام بخش است و درک اشاره ی مقتدا در اعماق جان و تصحیح و ادامه راه - درست بر عکس هوچی گری و افترا و بلوا و فتنه ای که طیف شما به آن دامن می زند .
4- مثالی که فرمودید انگشت اشاره بسویی خاص دارد و البته طلبه ها از آن بعنوان مغلطه یاد می نمایند و صد البته حقیر اعتقاد دارم اگر چه حرف ، حرف حق است اما انتساب آن به شخص یا اشخاص نوعی در هم آمیختن حق و باطل است که شما ظاهراً در آن ید طولائی دارید .
5- پاسخگوی رفتار ریاست محترم جمهور خود ایشان هستند و البته با عنایت به اینکه شما به ظاهر بینی عادت دیرینه ای دارید چه من بگویم و چه نگویم ، راه خود را می روید و ناخودآگاه به یاد آیاتی از سوره مبارکه بقره افتادم که در خصوص قربانی نمودن یک گاو بود که در نهایت ضرب المثل ایراد های بنی اسرائیلی از آن استخراج شد .( مطمئنم اگر دلیل قانع کننده ای هم در این زمینه به شما ارائه شود مثلاً خواهید گفت : پس چرا در آن روز آقای احمدی نژاد کت و شلوار نپوشیده بود و چرا کاپشن به تن داشت !!! )
6- نتیجه ای را که می خواهید از طرح این موضوع بگیرید نمی فهمم !!!!!
7- نیاز به دانستن بیشتر از آنچه در آیتم شماره 7 کامنت قبلی گفتم ندارید - ایراد بنی اسرائیلی نگیرید - گفته هایم بسیار شفاف بود - اصرار بر تکرار آن هم نداشته باشید !!!
8 - عقاید خود را تحمیل نفرمائید و مانند متحجرین قرون وسطائی هم تفتیش عقاید نکنید ! بیداری اسلامی یا مقاومت و اینکه آیا اساساً این دو باهم اختلاف دارند یانه ! مقوله ای است که جای ورود حقیر و شما را ندارد و اما در عین حال قطعاً انتظار ندارید که در یک حکومت همه افراد بی کم و کاست به مانند هم فکر کنند و یا فکرشان را از روی هم کپی کنند ؟؟؟!!!!!! افاضات جناب علی مطهری در این خصوص را مطالعه بفرمائید - اگر تنها یک حرف درست در زندگیشان زده باشند ، همین است !!!!!!
9- گفتم که ! عزیز دلم - کی وان عزیز جواب شما را داده و نظر حقیر هم همین است !
حق یار
توضييح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باز هم تكرار مكررات و دريغ از يك خط پاسخ منطقي.
به قول شاعر:
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من// آنچه البته به جايي نرسد فرياد است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم یا اقای توضیح ! اتفاقا این شما هستید که با طرح جریان انحرافی ذهن ها رو منحرف می کنید تا شخص مورد نظرتون را پنهان و تطهیر کنید ..وقتی اون اقازاده گردن کلفت متهم شد جنبش سبز به وجود اومد ... و قت رسیدگی و پرداختن به راس فتنه جریان انحرافی به وجوداومد و نوبت دختر فتنه گر اختلاس روشد .......... چقدر ساده هستن مردمی که امثال شما را باور می کنن
توضييح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قطعا با اقازاده گردن كلفت فراري بايد برخورد شود و با هركس كه عليه نظام اسلامي شمشير بكشد هم!
جريان انحرافي را هم من مطرح نكردم بسياري از علما و نخبگان كشور كه اساسا هيچ ارتباطي با باند ثروت -قدرت ندارند مطرح كرده اند
ضمن اينكه بازي قديمي و نخ نما شده دو قطبي كردن جامعه تاريخ مصرفش گذشته و مردم از ترس جريان فتنه به دامن جريان انحرافي كه بمراتب از جريان فتنه خطرناكتر است پناه نخواهند برد.
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توضیح جان سلام

احسنت؛ از مطالب زیبا؛ جامع و مستدلّتان استفاده بردیم. خدا حفظت کنه و به رهبر بهتر از جانمان نیز طول عمرِ توأم با سلامتی عنایت فرمایند. یاعلی برادر
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توضیح جان باز هم فرافکنی فرمودید و برای مطهر و پاک نشان دادن برخی از حضرات ، پای علما و نخبگان را وسط کشیدید . شما اگر حرفی دارید از این سنگر ها بیرون بیائید و حرف خود را بگوئید تا مبادا خدای نا خواسته جوابی که به شما داده شود ، آسیبی و خدشه ای به حرمت سنگر علماء وارد نماید . هر چند که عملکرد برخی از وابستگان به حلقه قدرت و ثروت که عنوان این سنگر را برای خود غصب نموده بودند و البته امروز حساب ایشان بطور جداگانه بررسی می شود ، در این امر دخیل بوده اند .
لطفاً چنانچه خود و افکار خود را محق می دانید ، شخصاً از این افکار دفاع کنید و از حضرات علماء هزینه نفرمائید .
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم توضیح لطفا در برخورد !!!نوبت را رعایت فرمایید ...درضمن مشکل این جاست که علمای !!!مورد نظر شما شاید در ظاهر با اون خاندان رابطه نداشته باشند اما در اصل دارای منافع مشترک هستد وحیات اوشون را لازمه حیات خودشون میدونن...
در ضمن ما کسی را از فتنه نترسوندیم بلکه فقط در مورد فلسفه وجودش گفتیم شما واقعا فرافکن تشریف دارین...
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۳۳
۱۴
بگردم قدرت خدارو .به چه خفت وذلتي انداخته
بعضيها رو.
كساني كه ادعاي مسلماني و ولايتمداريشون
به اسمان هفتم ميرسه.حالا مجبورند براي تخريب يك شخصيت محبوب وجهاني وپاك ومومن.
(رييس جمهور محبوب).
دست به دامن.رسانه هاي منافق ودشمنان قسم خورده ايران بشوند.
اما باز هم مثل هميشه محمود برنده ميشه
فروزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"درود بر مهدی از مشهد"

مهدی جان
جالبه ، قومی که ادعای ولایتمداریشون گوش فلک رو کر کرده،
از یه طرف مدام به ادعاهای جدید "واشنگتن پست" ، "BBC" و VOA استناد می کنه،
از یه طرف دیگه راه افتاده دنبال چند تا ..... که کار آن آقایان ...... شده از بالای منابر ناسزا گفتن به رئیس جمهور و اطرافیانشون.

متاسفانه این قوم "تهمت زن" و "تفرقه انداز" که مایوس کردن ملت در صدر اهدافشونه ، مدام ادعا می کنن که هیچ کس از اونا ولایتمدار نیست.
خطری که از ناحیه این قوم کشور رو تهدید می کنه کمتر از دوم خردادیها نیست.
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب فروزان از لطف شما سپاسگذارم.
دست حق به همراهت.
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جلّ الخالق، که آبروريزی به حدی رسيده که دشمنان ملت امثال واشنگتن پست هم فهميده اند!
حبيب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مهدي
هنوز اول راهه
اينهايي كه در مقابل دكتر احمدي نژاد ايستاده اند به لطف خدا در منجلاب فرو مي روند و همه ملت ميفهمند كه محمود ما كنار امام خامنه اي بود نه در مقابل
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهدی جان به نظر تو چطوری در این خبر از عواملی مثل ممل ضد ولایت بی بصیرت و ....... هیچ خبری نیست و همه با هم غیب شدن؟ چقدر عجیبه وقتی هستن همه هستن و وقتی هم نیستن همه نیستن!!!
reza
|
MALAYSIA
|
۲۰:۰۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۶
۲۴
با سلام و احترام به شما

خواهشا توی دعوا نرخ تعیین نکنید و اختلاس را با کلاهبرداری وووو جا به جا نکنید

و دوستانی که بالا کامنت گذاشتند کمی حرفه ای تر کار کنند تا اینقدر تابلو نباشه که همه اش کار یک و یا دو نفر باشه
k-1
|
MALAYSIA
شما اینطوری فکر کنید که همه ی ما یک نفر هستیم و اصلا هم ادبیاتمون با هم متفاوت نیست! خداوندا به بعضی ها عقل عطا کن.
آقاي دل
|
MALAYSIA
سلام..يه سوال بي ربط فلسفه ي اين اسم كي 1 چيه؟؟؟
k-1
|
MALAYSIA
سلام

اگه اجازه بگید نگم.
محسن فاضلی
|
MALAYSIA
همه يک نفر نيستند، ولی همه جيره و مواجبشون از دفتر آقای مش بووووووق می رسد.
مهدي از مشهد
|
MALAYSIA
ببخشيد رضا اقا.
اگه شك داري از اقا قلدره بپرس تا بهت بگه ما چند نفريم.
خداحافظ رضا اقا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۳۰
۲
متاسفانه اینها که شعار حمایت از ولایت میدهند انحرافشان از همه بیشتر است وهر روز در حال تهمت زدن به دیگران است وشدن بلند گوه رسانهای بیگانه واخبار انها را به اطلاع مردم می رسانند
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بزرگترين تهمت زدن اين است که نظام جمهوری اسلامی را به عنوان مکتب ايرانی معرفی کنيد.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محسن فاضلی وقتی ما میگیم مکتب اسلامی یعنی سنی و شیعه ی پنج امامی و هفت امامی و وهابیت و ........ اما وقتی میگم مکتب ایران یعنی تنها حکومت شیعه ی 12 امامی جهان به خدا این بد نیست ضمن اینکه مگه ما گفتیم اسلام رو بریزیم دور؟!
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا اگر اينطوره به کوروش چه ربطی داره که دائما دم از او می زنيد؟ مگه کوروش شيعه دوازده امامی بوده؟!!
ثانيا ما پيرو امام خمينی و امام خامنه ای هستيم که در پی اتفاق و اتحاد همه مسلمانان جهان هستند.
ثالثا وهابيت يک مکتب دست ساخته استعمار است درست مثل بهائيت و مکتب ايرانی !
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا محسن کورش کسیه که کل دنیا به ممتاز بودنش اعتراف می کنن اما ما باید فراموشش کنیم؟! ضمن اینکه اتحاد شیعه و سنی (ایران و اعراب) غیر ممکنه.
صدرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۲۲
۰
جالبه!!حرف ...... ازاین جریده سردرآورد!این چه معنایی میتونه داشته باشه؟حالااصلابگیرنش دلیلش چی عنوان میکنند؟
خليل
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۶
۱۷
هرزوتر جلوي ضرر گرفته شود بهتر است.
آنتی فراماسون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۷
۲۷
استعفا بده ما که از خدامونه....
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما از خدا نمی خواهيم که احمدی نژاد استعفا بدهد، بلکه کنار رفتن عنصر ناباب را می خواهيم. حالا اگر خدای ناکرده دکتر اشتباه بست نشينی در خانه را تکرار کرد ديگر سوکمندانه بايد از او هم خداحافظی کنيم.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
برای چه استعفا دهد . مگر حمایت از مجرم جرم نیست کجای دنیا حمایتگر از مجرم راکاری ندارند و تازه تهدید به استعفا کند باید از کار برکنار شود در غیر این صورت بقیه قدرتمندن با او همدستند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۵
خجالت آوره
خجالت آوره
خجالت آوره
خجالت آوره
___________________
اوج حرفه ای گری صراط::

روزنامه واشنگتن پست بدون ذكر منبعي مشخص مدعي شد که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۲
ای بابا اینا همش چیزایی هست که دشمن می خواهد ما باور کنیم.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونها در حال تفرقه اندازی هستند و متاسفانه بعضی ها در ایران خیلی راحت فریبشون رو می خورند.
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلا که نوکران ک....ف دشمن مثل نوری زاده از حرف های آقای مش..... خوششان آمده و از او تمجيد می کنند. پس خوبه به ايشان تذکر دهيد که کاری نکند که باعث شود دشمن طمع کند.
آریا .....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۷
۴
م....ی دستگیر بشه کابینه قیهمت میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آب از اب تکون نمی خوره خیالت راحت
بلاتکلیف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۷
۲
بیخیال حرفهای دشمنانه بشید بابا!!!!!!!! ما هممون باید گوش به حرف مقام رهبری باشیم هر چی ایشون دستور بدن همونه.
محسن از ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۷
۲۲
از رئیس جمهور عدالتخواه مهرورز و مردمی و دزدگیر چه خبر؟:)))))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جلبک تو خودتو قاطی نکن ..تکلیفت شما مشخص شده
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متأسفانه بعضی از دوستان ناباب او با دزدان بنای رفاقت ريخته اند و الآن همان کارهای دزدهای سبز و جلبکی را دارند توی کاسه اش می گذارند و خودش هم مثل اين که حاليش نيست!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باطري دزدگير سوخته رفته باطريش رو عوض كنه !!!!!!
محسن از ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلا که بزرگترین دزدی قرن در دولت ایشان ........................... انجام شده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهدی! ج... !بیمه ....دزدها رو میگیرن اما از اون ور تبرئه میشن ...میفهمی یعنی چی ؟ این یکی هم ...........
محمد طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۱۷
۱
چرا از روی دیده قضاوت نمی کنید اگر م... مد نظرتون اگر مصاحبه های آقای احمدی نژاد به طور کامل دنبال کرده باشید ایشان درپاسخ به یکی از شبکه های خارجی که سوال کردند آقای رئیس جمهور آیا وجود رهبری در ایران باعث کم شدن قدرت شما نخواهد شد در پاسخ آقای رئیس جمهور فرمودند که همه وجود ما از رهبریست وما بدون رهبری معنی نداریم این آقایانی که قصد تخریب دولت را دارند جریانات فتنه جام زهر را فراموش کرده اند که دم از نهی ولایت در این دولت را می زنند کدام دولت است که بی عیب ونقص نباشد مگر دولت امام زمان (عج)
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۳
۶
موندنش از این به بعد خسارت و عقب ماندگی کشور از رشد و پیشرفت است . به نفع همه مردم است که برود . زود تر برود . با همه اعوان و انصارش برود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۴
۱
اينا هم از شما خط ميگيرن و ياد گرفتن
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۳
۰
عزیزم این خبر نیست رهنموده بابا!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۸
۲
آقا جون گول نخورید . کمی فکر کنید چرا از مجاکمه و مجازات سران و عاملان فتنه 88 خبری تیست و تا مردم میخواهند مجارات این جانیان مزدور اسراییل را مطالبه کنند یک قائله ای به پا میشود تا اذهان مردم منحرف شود و مسئله اصلی فراموش شود. آیا فاته گران 88 جرم کوچکی مرتکب شده اند که بعد از دو سال هنوز مصلحت نیست به آن رسیگی شود؟

مردم عزیز قدری صبر کنید خواهید دید که عوامل اصلی اختلاس بزرگ هم به فراموشی خواهند رفت چون آنها کسانی نیستند جز نوچه های ها......... و عوامل فتنه 88 .دیدید مه هنوز هیچینشده مبلغ اختلاس از سه هزار به صد و هفتاد و پنج هزار کاهش یافت و امروز هم م.رض...... (آجودان رف........) اعلام کرد که هزار میلیارد آن به بانک برگشت داده شد.
این .............(........) ، هزاران حیله در سر دارد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۴
۵
به جهنم دستگير مي شود .
به درك كه استعفا مي دهد .
یاسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۹
۱
ایران فقط یک امیدو فرصت دارد و ان هم پیروزی مش........... هست وگرنه چنان به قهقهرا خواهیم رفت که ارزوی دوران قاجار را خواهیم کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۴
۹
خدا کند م........... دستگیر شود !
ذوب شده در بيكرانه احمدي نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۵
تا هزاران سال ديگر ايران عزيز رئيس جمهوري مثل آقاي دكتر محمود احمدي نژاد را نخواهيد ديد وقتي كه رفت حسرت بخوريد [آب در كوزه و ما تشنه لبان ...............
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امان از این افراط، افراط، افراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هوووووق واقعا تا 100 سال ديگه هم همچين پديده ي نادر ژنتيكي يافت نميشه=))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو ديگه چه ............ هستي ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو نگران نباش يكي از چين وارد مي كنيم .
میرزاعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۷
۲
احمدی نژاد باید ولایتمداری خود را با بیرون انداختن افراد مرموز و نفوذی و جریایانات انحرافی از دور بر خود ثابت کند . احمدی نژاد در بین روسای جمهوری لنگه ندارد اگر بیشتر در انتخاب اطرافیان دقت کند چون اطرافیان نابخر و نفوذی چهره ی وی را مخدوش میکنن.
غلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
صحبت مش..... و مح...... است . شما از ..... و شقیقه میگین ؟ منطقی باهم گپ بزنید . مش........ رو بچسب که شده خط قرمز ...............!!!!
فروزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۷
۱
وقتی دولت دکتر احمدی نژاد کنار رفت ، اون وقت حزب اللهی ها می فهمند که چه بلایی توسط رسانه ها بر سرشون اومده.

اونوقت حزب اللهی ها می فهمند که اصلاح طلبان از طریق بمباران تبلیغاتی چه بلایی بر سرشون آوردند.

بگذار احمدی نژاد کنار بره....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۳
۳
زیاد حرص نزنید مشیت خدا بر زنده ماندن امکتب اسلام است نه زنده ماندن مکتب ایرانی!زنده ماندن امام زمان هم برای زنده نگهداشتن مکتب اسلام است . عاشقان جاهلیت ساسانی دل خوش نکنند. چون کورش مرده است و پوسیده ولی خدا و امام زمان زنده اند و پیروز. خوددانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
آقای علی
خدا و امام زمان زنده اند ؟؟؟؟ یعنی چی
خدا مگر می تواند زنده نباشد؟!؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يه بار ديگه با دقت بخون جوابتو ميگيري نا شناس جان
رامين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خبر ها را اول از رسانه هاي بيگانه مي شنويم بعد از ان رسنه هاي حكومتي خبر ها را منعكس مي كنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کیه که ندونه بی بی سی مال کیه !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
آقاي اح.... حتي اگر يك ثانيه زودتر استعفا بدهد به ايران و انقلاب لطف كرده است. كاش دولت بعدي آمار درستي از .................................
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
چه مرگ تونه..............................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
..........
.............
............
.................
فکر کردی چه خریه
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خدايا دكتر پركار و پاك دست ما را از دست باند انحرافي نجات بده و به دامن مردم و ولايت برگردان بدون اينكه خط قرمزي بين خود و ولايت مطلقه فقيه تعريف كند.آمين
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
اين كامنت ها كار آدم هاي بي كار است فكري به حال اشتغال بكنيد
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
ما به تکلیف عمل می کنیم(انشاالله).از افراد تا زمانی حمایت می کنیم که در خط امام و اسلام ومدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشندوپاسدار خون شهدا و پیرو ولایت باشند.لذا اح......... مطمئن باشد که حزب الله تحمل این لوس بازی ها(کابینه خط قرمزمن است-اگر مش........ را دستگیر کنند استعفا می دهم و...)را ندارد.حال اگر او دوست دارد با طناب این مش.... ملعون به چاه رود خودش می داند.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
استقلال سرور پرسپولیسه
خلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر دو شون ............