۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

ستاره های استقلال روی هم چقدر قیمت دارند؟

بازیکنان جوان تیم فوتبال استقلال که این روزها ستاره تیم‌شان هستند، با قیمتی باورنکردنی برای تیم پرطرفدار پایتخت بازی می‌کنند.
کد خبر : ۳۵۲۶۰۰
ستاره های استقلال روی هم چقدر قیمت دارند؟
صراط: بازیکنان جوان تیم فوتبال استقلال که این روزها ستاره تیم‌شان هستند، با قیمتی باورنکردنی برای تیم پرطرفدار پایتخت بازی می‌کنند.

به گزارش میزان، تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز فصل، بازیکنانی چون کاوه رضایی، بختیار رحمانی، آرش افشین، محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرشید باقری و ... را جذب کرد؛ به این امید که ناکامی فصل گذشته را با حضور این بازیکنان و همچنین علیرضا منصوریان جبران کند. برخلاف هیاهوی ابتدای فصل، استقلال نتایج ضعیفی گرفت و تا هفته ششم موفق به کسب پیروزی نشد.
 
استقلال در ادامه نتایج ضعیفی کسب کرد، تا جایی که صحبت از برکناری علیرضا منصوریان شد. سرمربی استقلال اما به یک‌باره تصمیم به جوانگرایی گرفت و از بازی با سپاهان در هفته پانزدهم با ترکیبی جوان به میدان رفت. وی همچنین بختیار رحمانی، آرش افشین و میثم مجیدی را در فهرست خروج قرار داد و سید مهدی رحمتی را هم نیمکت‌نشین کرد.
 
بازیکنانی چون فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، محسن کریمی، میعاد یزدانی و ... بازیکنانی بودند که با تصمیم منصوریان به میدان رفته و توانستند هم خودشان را نشان دهند و هم منصوریان را نجات دهند. استقلال 5 بازی پی در پی در لیگ برتر به برتری رسید که اوج آن بازی با پرسپولیس بود.
 
کسی فکر نمی‌کرد استقلال با ترکیب بازیکنان جوان بتواند نتیجه بگیرد اما نکته قابل توجه قرارداد پایین این بازیکنان است. به طوری که اگر عظیم کوگ و علی سیار را کنار بگذاریم که برای استقلال بازی نکرده‌اند، سایر بازیکنان روی هم قراردادی به ارزش یک میلیارد و 290 میلیون تومان دارند. این مبلغ به قرارداد یک میلیارد و 500 میلیون تومان بختیار رحمانی هم نمی‌رسد.
 
در زیر نگاهی به قرارداد این بازیکنان داریم:

سید مجید حسینی 250 میلیون تومان
فرشید اسماعیلی 300 میلیون تومان
میعاد یزدانی 120 میلیون تومان
محسن کریمی 250 میلیون تومان
مجتبی حقدوست 100 میلیون تومان
میلاد زکی‌پور 120 میلیون تومان
امید نورافکن 150 میلیون تومان

این قرارداد بازیکنانی است که برای استقلال به میدان رفته‌اند. این در حالی است که قرارداد عظیم کوگ 300 میلیون، علی سیار 300 میلیون و بهنام برزای 500 میلیون تومان است.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم