۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

جهانگیری اظهارات منتسب به خود علیه روحانی را تکذیب کرد/ دستور به وزیر اطلاعات

معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان جزئیات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی به وزیر اطلاعات دستوری پیگیری این موضوع را داد.
کد خبر : ۳۵۲۶۹۵
صراط: معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان جزئیات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی به وزیر اطلاعات دستوری پیگیری این موضوع را داد.

بر اساس آنچه در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر شده، جهانگیری خبر منتشرشده در برخی از کانال های تلگرامی از جمله کانال هایی موسوم به "کانال تلگرامی سایبری عمار و کانال تلگرامی نه ده" با عنوان " جزییات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی" را تکذیب کرده و دستور شناسایی و برخورد قاطع را به وزیر اطلاعات صادر کرد.

متن دستور معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علوی

وزیر محترم اطلاعات

با سلام

تمام مطالبی که به اینجانب نسبت داده شده سراسر کذب می باشد. لطفاً‌ نسبت به شناسائی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند، انجام دهید و نتیجه را اعلام کند.

رونوشت: جناب آقای جعفری دولت آبادی، دادستان محترم تهران جهت اطلاع

در خبر منتشرشده توسط پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اعلام شده است که معاون اول رئیس جمهور، "تاکنون درهیچ جلسه حزبی شرکت نکرده و همچون ریاست محترم جمهوری و سایر اعضای دولت تمام همت و توان خود را صرف حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و نظام به ویژه مشکلات اقتصادی از طریق اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی نموده اند."