۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

قتل برای ۱۲۰ هزار تومان در علی آباد

ورامین-فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از انجام قتلی در این شهرستان برای ۱۲۰ هزار تومان پول خبر داد.
کد خبر : ۳۵۳۰۳۴
صراط: ورامین-فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از انجام قتلی در این شهرستان برای ۱۲۰ هزار تومان پول خبر داد.

سرهنگ شیر مراد مرادی در گفتگو با مهر با بیان خبر وقوع قتلی در روستای علی آباد از توابع شهرستان ورامین اظهار داشت:یک جوان ۱۷ ساله برای وصول طلب ۱۲۰ هزار تومانی خود به منزل بدهکار مراجعه می کند.

وی افزود:طلبکار ۱۷ ساله که با مادر خود به بدهکار مراجعه کرد با برخورد خشن بدهکار و درگیری لفظی مواجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اضافه کرد: در این درگیری بدهکار مادر شخص طلبکار را به عقب پرتاب می کند و جوان ۱۷ ساله طلبکار بر اثر این اتفاق برآشفته شده و با چاقو به گردن بدهکار می زند.

مرادی ادامه داد:پس از این حادثه پلیس به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و فرد زخمی به بیمارستان منتقل می شود که متاسفانه جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی گفت:پلیس برای جلوگیری از فرار قاتل از اعلام خبر مرگ وی خودداری می کند و در عملیاتی غافلگیرانه قاتل بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می شود.

وی از مردم خواست در تمام حالات آرامش خود را حفظ کنند و افزود: مردم عزیز با مشاهده کوچکترین موارد نزاع،درگیری و یا هر موضوع مشکوک دیگر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرادی گفت: شهروندان برای وصول مطالبات شخصی و یا هر اختلاف دیگری به قانون مراجعه کنند و از حضور خودسرانه برای احقاق حق خود بپرهیزند.