۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

ماموستا فائق رستمی :دولت به عهد خود با مردم وفا کند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت به عهد خود با مردم وفا کند، گفت: حفظ و صیانت از دولت اسلامی را منوط به نظارت «ولی‌فقیه» می‌دانیم.
کد خبر : ۳۵۳۱۱۱

صراط: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت به عهد خود با مردم وفا کند، گفت: حفظ و صیانت از دولت اسلامی را منوط به نظارت «ولی‌فقیه» می‌دانیم.

به گزارش فارس، ماموستا فائق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور خود در اجلاسیه خبرگان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل از رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حفظ و صیانت از دولت اسلامی را منوط به نظارت ولی فقیه می دانیم و مجلس خبرگان رهبری رکن اساسی نظام می باشد که برای تحقق بخشیدن به این صیانت نقش اساسی دارد.

وی خاطر نشان کرد: این مجلس، مظهر حضور مردم و مردم سالاری دینی در جامعه امروز است دنیای امروز چشم به این مجلس دوخته چون می داند این مجلس در راه اسلام استقامت می کند.

ماموستا فائق رستمی گفت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و هم زبانی هستیم تا اقتدار جمهوری اسلامی را حفظ کرده و مجلس خبرگان در این مورد نقش اساسی بر عهده دارد. در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان و به کار بردن واژه «خطه فرهنگ و علم» از جانب ایشان واقعاً جای تشکر دارد و مردم این خطه به انقلاب اسلامی پایبند هستند. اما دولت باید با پرداختن به مسائل عمرانی مناطق مرزی این استان و دیگر مناطق محروم به عهد خود با مردم وفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محرومیت های مناطق مرزی و ظرفیت های عظیم این استان گفت: کردستان جاده های غیر استاندارد زیادی دارد که سالانه بر اثر تصادف افراد زیادی کشته می شوند بیکاری در میان جوانان و خانواده ها زیاد است و کول بری در میان برخی از آنان وجود دارد که باید از سوی دولت تدبیری برای آن شود.