۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

مولاوردی: اظهارنظری در زمینه گورخواب‎ها نکرده‎ام

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه اظهار نظری در زمینه گورخواب‎ها نکرده‎ام، گفت: خبرنگار از مصاحبه من یک برداشت غلطی کرده بود.
کد خبر : ۳۵۳۱۵۲
صراط:معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه اظهار نظری در زمینه گورخواب‎ها نکرده‎ام، گفت: خبرنگار از مصاحبه من یک برداشت غلطی کرده بود.

به گزارش فارس، شهین‌دخت مولاوردی شامگاه سه‎شنبه در بازدید از پارک بانوان و در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به استفاده از تولیدات داخلی، اظهار کرد: اگر بتوان فرهنگ استفاده از تولید داخلی به ویژه کالاهایی که تولید زنان از جمله صنایع دستی است را ترویج داد، گام موثری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید اصلاح الگوی مصرف که زنان نقش بسیار مهمی به عنوان مادر خانواده در این زمینه دارند را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: ترویج آن در خانواده به فرزندانشان و آموزش آن به شرطی که کالاهای ما در رقابت با کالاهای خارجی کیفیت و استاندارد لازم را داشته باشد، هم اهمیت بالایی دارد و افزایش تولید داخلی و توجه و اهمیت به تولید داخلی از نتایج آن خواهد بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در زمینه گورخواب‎ها با اشاره به اینکه در مورد گورخوابی اظهارنظری نکرده بود، افزود: مصاحبه‎ای که از من نقل شد مربوط به آبان‎ماه 94 است که درباره عقیم کردن زنان کارتن خواب مبتلا به ایدز و معتاد بود که این زنان فرزندان معتاد مبتلا به ایدز به دنیا می‎آورند.

مولاوردی ادامه داد: از من سوال شده بود که آیا دولت برنامه‌ای در این زمینه دارد من گفتم دولت برنامه‎ای ندارد و اگر هم برنامه‌ای باشد باید وزارت بهداشت آن را بررسی کند.

وی یادآور شد: خبرنگار از مصاحبه من یک برداشت غلطی انجام داده بود و اینجا هم مطرح کردند انگار که من در این رابطه اظهار نظر کرده‎ام.