۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

هشدار اخوان‌المسلمین اردن به دولت

حزب جبهه عمل اسلامی شاخه سیاسی اخوان‌المسلمین در اردن احضار اعضای این حزب و تأخیر در اجازه عبور آنها از گذرگاه‌های مرزی و فرودگاه‌ را محکوم کرد.
کد خبر : ۳۵۳۵۰۵
صراط: حزب جبهه عمل اسلامی شاخه سیاسی اخوان‌المسلمین در اردن احضار اعضای این حزب و تأخیر در اجازه عبور آنها از گذرگاه‌های مرزی و فرودگاه‌ را محکوم کرد.
به گزارش فارس،حزب جبهه عمل اسلامی اردن در یادداشتی شدید‌اللحن به «هانی الملقی» نخست‌وزیر اردن از دولت خواست تا دست از سیاست‌های هدفمند برای به حاشیه راندن اعضای این حزب برداشته و به مداخله مستقیم دستگاه‌های امنیتی در حیات مدنی و سیاسی در اردن پایان داده شود.

در این یادداشت به قلم «محمد الزیود» رئیس حزب مذکور به احضار تعدادی از اعضای این حزب در استان‌های الکرک، مأدبا، جرش و لواء الکوره در استان اربد اشاره شده و آمده است که این اقدامات بیانگر سیاست‌های دولت برای به حاشیه راندن این حزب و اعضای آن است که بر خلاف شعارهای دولت مبنی بر توسعه حیات سیاسی در کشور و فعالیت حزبی و موسسات آن است.

الزیود همچنین افزود که این قبیل اقدامات هرگز به ایجاد تکثرگرایی سیاسی حقیقی در کشور کمکی نمی‌کند بلکه چنین فشارهای امنیتی شهروندان را به کناره‌گیری از فعالیت سیاسی سازماندهی شده و تشدید خفقان به خصوص در سایه بحران‌های اقتصادی و اجتماعی کشور سوق خواهد داد.
برچسب ها: دولت