۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

سلطانی‌فر: در المپیک 2020 باید مدالی در غیر از 4 رشته فعلی بیاوریم

کد خبر : ۳۵۳۵۵۵
صراط: وزیر ورزش و جوانان گفت: در المپیک 2020 باید مدال‌آوری‌مان در رشته‌های مختلف غیر از 4 رشته‌ای که تاکنون در آنها موفق به کسب مدال شده‌ایم آغاز کنیم.

به گزارش فارس، سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درخصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران اظهار داشت: از اینکه در آستانه سال جدید موفق شدیم که زمینه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان را فراهم کنیم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور محترم هم که در این شرایط و تراکم کاری که داشتند وقتی را به این مراسم اختصاص دادند بسیار تشکر می‌کنم و امیدوار هستم که ما بتوانیم با این روحیه و وحدتی که وجود دارد به همراه حمایت دولت و تلاش همه قهرمانان آینده ورزشی کشور را درخشان‌تر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدوارم درسال 96 هم بتوانیم شاهد درخشش و قهرمانی‌های ورزشکاران و معلولان عزیزمان در رشته‌ها و رقابت‌های مختلف باشیم. امیدوار در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا هم با برنامه‌ریزی‌های دقیق بتوانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم. چارچوب‌هایی برای فدراسیون ها مشخص خواهیم کرد تا برای المپیک 2020 هم آماده شویم و مدال‌آوری مان در رشته‌هاش مختلف غیر از 4 رشته‌ای که تاکنون در آنها موفق به کسب مدال شده‌ایم آغاز کنیم.