۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
آیت‌الله حسن ممدوحی

7+8 در وحدت اصولگرایان مؤثر است

کد خبر : ۳۵۳۷۸

به گزارش صراط نیوز به نقل از فارس، آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به لزوم ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: همیشه در انتخابات‌ها یک سلسله اپوزیسیون بیکار وجود دارند که خود را برای چنین روزی آماده می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تنها راه مقابله با اپوزیسیون این است که ما خود را بیابیم و هدف واقعی خود را که وحدت است به سرانجام برسانیم چراکه وحدت خود تودهنی به اپوزیسیون خواهد بود.

وی با بیان اینکه افرادی که دلشان برای کشور می‌سوزد و دغدغه نظام و انقلاب را دارند می‌دانند در این شرایط نباید دست به اختلاف بزنند، یادآور شد: کسی که می‌داند کشور در این شرایط نیاز به سر و سامان دارد باید در مسیر وحدت حرکت کند.

آیت‌الله ممدوحی در ادامه به کمیته ۸+۷ اشاره و اضافه کرد: تشکیل این گروه در ایجاد وحدت بسیار مؤثر است و در چنین وضعیتی که اپوزیسیون مأموریت صد در صدی از طرف غرب برای اختلاف دارد همه باید وحدت داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: ما موادی را که اپوزیسیون برای شایعه‌‌افکنی در نظر گرفته را می‌دانیم از این رو هر فردی که در خط رهبری است و دلش برای این نظام می‌سوزد باید وحدت را حفظ کند.