۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

"تلگرام" منبع اطلاعات جوان رمال در مرند

جوان رمال در شهرستان مرند که با کسب اطلاعات شخصی افراد از طریق تلگرام اقدام به کلاه‌برداری می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر : ۳۵۴۵۲۳
صراط: جوان رمال در شهرستان مرند که با کسب اطلاعات شخصی افراد از طریق تلگرام اقدام به کلاه‌برداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش تسنیم از مرند، پلیس آگاهی این شهرستان با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست در صورتی که در دام جوان رمال حدوداً 28 ساله مرندی افتاده باشند جهت اعلام شکایت به این مرکز مراجعه نمایند.

بر اساس این اطلاعیه فرد مذکور با گشت و گذار در تلگرام و استفاده از این شبکه پیام رسان، اقدام به کسب اطلاعات خصوصی افراد کرده و در گام بعدی به‌عنوان رمال دست به کلاه‌برداری می‌زد.

برخورد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه تریلی

برخورد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه تریلی در خیابان راه آهن منجر به مصدومیت 8 نفر از مسافران اتوبوس شد.

شرفی فرمانده اعزامی به محل حادثه در این  باره گفت: متاسفانه در اثر این برخورد  8 نفر از مسافران دچار مصدومیت شده بودند که  پس از بررسی توسط عوامل  اورژانس، 4 نفر از آنان به دلیل خونریزی و احساس درد از ناحیه کمر و گردن،به بیمارستان منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 16:29 دقیقه امروز مورخه 25 اسفندماه رخ داد، افزود: آتش نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محیط به ایستگاه مربوطه باز گشتند.

 مرد52ساله در خیابان با تلاش اورژانس تبریز و تقدیر خوش بیمار به زندگی بازگشت

اهمیت شروع اقدامات احیاءقلبی ریوی پایه در میزان موفقیت احیا پیشرفته امروز در چهارراه آبرسان مشخص شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی با اعلام خبر احیا موفق فردی که جلوی برج سفید آبرسان دچار ایست قلبی تنفسی شده بود گفت:عصر امروز چهارشنبه کارشناسان پایگاه 208تبریزبا حضور در محل وانجام اقدامات احیا پیشرفته مرد بیهوش را با علائم همودینامیک پایدار و بازگشت قلبی به بیمارستان شهید مدنی تحویل دادند.

وحید شادی نیا اظهار داشت: ازتقدیر خوش بیمار تا رسیدن اورژانس عملیات پایه احیا (ماساژقلبی-اصلاح راه هوایی)توسط یک رهگذر که اتفاقی کارشناس پرستاری یکی از بیمارستانهای تبریز بودشروع شده بود واین میزان موفقیت در احیا را بالا برد.