۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
مدیرعامل موسسه چراغ راه:

کسی که از نظر جمنا تبعیت نکند برای انقلابیون هزینه ساخته است

کد خبر : ۳۵۴۵۵۶
کسی که از نظر جمنا تبعیت نکند برای انقلابیون هزینه ساخته است
صراط: علیرضا فرساد مدیرعامل موسسه چراغ راه و از فعالان سیاسی رسانه ای اصولگرا در گفت و گویی با در رابطه با اهداف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:دلسوزان و تاثیرگذاران جریان انقلاب اسلامی در جهت اینکه نیروهای انقلابی در درگیری ها و تنازعات بعضی از انقلابی نماها گم نشوند تصمیم گرفتند که تصمیم گیری های نیروهای انقلاب را به صورت متحد و واحد داشته باشند که بسیار کار خوب و درستی بود.
فرساد تاکیید کرد:جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور شخصیت های علمی و توانمند و با تجربیات بالا نشان از این دارد که اندیشکده ای است برای رفع مشکلات نه یک لشکر کشی سیاسی برای سهم خواهی و مطرح سازی مطالبات شخصی.
مدیرعامل موسسه چراغ خاطرنشان شد:باید از گذشته درس گرفت و همه دوستان انقلابی ما از جبهه مردمی نیروهای انقلاب تبعیت کنند؛گاهی اوقات احساس تکلیف هایی که سراب گونه است برای نیروهای متدین و متعهد به انقلاب هزینه درست میکند و باور دارم کسانی که از نظر جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای گزینه واحد در انتخابات ریاست جمهوری تبعیت نکنند به عنوان شخصی که برای انقلابیون هزینه درست کرده است نامشان ثبت خواهد شد.
علیرضا فرساد در ادامه با اشاره به وحدت علما و حمایت مراجع تقلید افزود:آنچه که امروز شاهد آن هستیم تشکیلاتی است که برای اولین با حتی مراجع عظام تقلید روی آن نگاهی مثبت دارند و برای آن پیام داده اند؛آیت ا... مصباح و آیت ا... موحدی کرمانی نیز نظراتشان بسیار مثبت است.
وی در رابطه با حمایت نیروهای انقلابی از گزینه خاصی برای ریاست جمهوری دوازدهم گفت:نظر همه نیروهای انقلاب اسلامی گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و تابع تصمیمات جبهه مردمی هستیم و وضعیت کنونی حاکم بر کشور که تنها محصولش شعار امید و اعتماد به بیگانه بوده است مردم را نا امید کرده است و از وضعیت کنونی رضایت ندارند؛بی شک اگر نیروهای انقلاب با قدرت درون صحنه بیایند پیروزی دور نیست.
برچسب ها: صراط جمنا هزینه