۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

برنامه یکی از سفرهای روحانی قبل از انتخابات

کد خبر : ۳۵۵۷۷۲
صراط: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از برنامه رئیس جمهور برای سفر کاری به زنجان خبر داد و گفت: این سفر قبل از انتخابات انجام می‌شود.

به گزارش فارس، سید بیوک موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: اسفندماه و ایام نوروز سالروز و یادمان شهدای بزرگواری در سطح استان زنجان است که باید گرامی داشته شود.

وی به در پیش بودن دو انتخابات اشاره و اضافه کرد: این ایام فراز و نشیب‌هایی خواهد داشت، که شامل مواضع برخی از گروه‌ها در قبال دولت خواهد بود که مشمول بداخلاقی و رفتارهای ناپسند و هجوم‌های ناپسند به مجموعه دولت هم خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با قابل قبول دانستن اقدامات دولت طی مدت زمان فعالیت خود افزود: دولت شرایط مطلوبی را فراهم کرده که این مهم در مقایسه با چهار سال گذشته هم مشهود بود، کما اینکه در بیانات مقام معظم رهبری هم وجود داشت از جمله آنها ایجاد شرایط امنیتی که با هماهنگی همه نیروهای علاقمند به نظام و انقلاب فراهم شده است تا انتخابات قوی و به دور از حاشیه برگزار شود.

موسوی با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبین برای انتخابات شوراها و نامتعارف بودن زمان مورد نظر برای این کار افزود: با وجود همه مشکلات، شرایط فراهم شده توسط مجریان، آمار ثبت‌نام کنندگان نسبت به دوره قبل 6 درصد افزایش یافته است.

وی مجموع ثبت‌نام کنندگان را برای انتخابات شوراهای شهری و روستایی 5 هزار و 13 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به دوره قبل 6.2 افزایش یافته است.
برچسب ها: صراط روحانی زنجان